• Äldre 28 Feb 10:09
    1388 visningar
    5 svar
    5
    1388

    Vi som Gör/ska göra insemination RMC Linköping

    Jag och min sambos ak göra insemination i Linköping, nån mer?vore roligt att kunna följas åt hela vägen

  • Svar på tråden Vi som Gör/ska göra insemination RMC Linköping
  • Äldre 28 Feb 10:11
    #1

    jag följer med här..har ju gjort min första..och testing i helgen..kram

  • Äldre 28 Feb 10:42
    #2

    ja just ja dig skrev jag ju med förut ja.Är det bestämt hur många ni ska få prova innan ni går vidare till Ivf?oj testing i helgen vad spännande håller tummarna för er.

  • Äldre 14 Apr 11:12
    #3

    Halloj! Jag och min sambo ska göra insemination i Linköping. Vi har precis påbörjat utredning och har endast varit på första besöket. Har ni gjort lämplighetsprövningen? Hur gick den till och vad ställdes för frågor?

  • Äldre 14 Apr 12:32
    #4
    Cissi1988 skrev 2019-04-14 11:12:31 följande:

    Halloj! Jag och min sambo ska göra insemination i Linköping. Vi har precis påbörjat utredning och har endast varit på första besöket. Har ni gjort lämplighetsprövningen? Hur gick den till och vad ställdes för frågor?


    Denna tråd är sen 2008, dvs över 10 år gammal. Så det är troligtvis en död tråd/inte aktiv tråd. Starta en ny egen tråd istället.
  • Äldre 14 Apr 19:38
    #5
    Cissi1988 skrev 2019-04-14 11:12:31 följande:

    Halloj! Jag och min sambo ska göra insemination i Linköping. Vi har precis påbörjat utredning och har endast varit på första besöket. Har ni gjort lämplighetsprövningen? Hur gick den till och vad ställdes för frågor?


    Jag förstår hur roligt det måste kännas att komma igång Jag har donerat en del tidigare, både privat och till landstinget. (Men inte till ert landsting och jag har ändå nått gränsen.) Får jag vara nyfiken och fråga om det är er sambo eller en donator som bidrar med gener?
Svar på tråden Vi som Gör/ska göra insemination RMC Linköping