• Svar på tråden Vilka här röstar på SD ?
  • Julias Farsa

    Jag röstar på dem.

    Men jag är ingenjör och tjänsteman till skillnad från din artikeln där alla är outbildade arbetare.

  • Slampan No 1

    Ja tror verkligen det är något som är påhittat ( Outbildade alltså ) Jag vet flera som jobbar och är utbildade inom kriminalvården, polisen samt jurister som röstar på sd.
    Vet även en invandrar familj som röstar på dom =)

    Julias Farsa skrev 2008-03-07 20:01:54 följande:


    Jag röstar på dem.Men jag är ingenjör och tjänsteman till skillnad från din artikeln där alla är outbildade arbetare.
  • McGyverReturns

    Vad annat att vänta från en tidning som driver "Expo"?

  • Mamma PI

    vi har våra röster hos dem, det behövs lite omrörning i grytan så att säga,men vi e absolut inte invandrarfientliga för det som många anser om man kommer in på ämnet i diskutioner om politik.

  • Slampan No 1

    Det ska vi inte göra här. Nu var frågan vilka som kommer att rösta på sd, sen kan vi som ska göra det skriva varför ect ect.
    Man behöver inte vara rasist för att rösta på sd

  • Skalmsta

    Kommer själv inte att rösta på Sd, tycker att det verkar vara ett korkat parti utifrån de intervjuer jag sätt. jimmie åkesson ÄR ju hela partiet känns det som.

    Men tycker att det är idiotiskt att skrika rasism bara för att ett parti ifrågasätter värdens generösaste invandrings och flyktingpolitik. Då säger man ju oxå att alla andra länders politik är rasistisk.

    Själv är jag kluven i frågan. Så som politiken ser ut idag så är det svårt att motivera vår höga invandring men jag skulle hällre ändra välfärdspolitiken.

  • VulgusProfanum

    Jag röstar_inte_på SD då jag tycker att de har en politik som representerar allt som jag_inte_står för.


    Beauty fades Dumb is forever!
Svar på tråden Vilka här röstar på SD ?