• lill annica

    tvättmedel som luktar gott

    kan någon råda mig ang ett tvättmedel så att det luktar rent o gott när tvätten är torr.

  • Svar på tråden tvättmedel som luktar gott
  • Familj Amstaff

    via tvättmedel luktar diverse blommor osv d stårp å paketet

  • sweetpea

    Det är inget tvättmedel, men Comforts gula sköljmedel luktar fantastiskt gott. Jag får alltid komplimanger för att jag luktar gott. Det hette "fast dry" förut, men nu heter det nog "summer fresh", tror jag.

  • Barbabok

    Jag gillar inte när tvättmedel luktar, men jag vet att Ariel har en ganska "god" stark lukt. Den hänger kvar iaf.


    Det är i motvind som drakarna flyger
  • meya

    Vi använder Ariel Apple/Lime och Softlan Appleblossom-sköljmedel. Annars har Skona ett gult sköljmedel som luktar härligt!

  • skorpionen80

    Tvättmedel ska väl inte lukta när kläderna är torra? Då har man i för mycket... Jag har sköljmedel i, men det luktar ju knappt när kläderna torkat och legat i garderoben ett tag.

  • Elli47
    skorpionen80 skrev 2008-03-14 10:40:41 följande:
    Tvättmedel ska väl inte lukta när kläderna är torra? Då har man i för mycket... Jag har sköljmedel i, men det luktar ju knappt när kläderna torkat och legat i garderoben ett tag.
    Så sant... därför använder jag Grumme tvättsåpa, man kan ana en fräsch ren doft om man nosar ordentligt. Värsta tvättmedlet som finns är Ariel, det luktar så starkt.
  • lill annica

    ok,va bra tipps då e det bara att prova sig fram.tack för alla tips

  • PetraD

    ariel tycker jag luktar gott och det håller i sig länge
    använde en topp för några dagar sen som är lääänge sen jag tvättade och luktade fortfarande
    fast enligt anvisningarna om hur mycket man ska använda av det så tar ett paket slut snabbt

Svar på tråden tvättmedel som luktar gott