• svensd­otter
    Äldre 20 Mar 23:13
    140934 visningar
    279 svar
    279
    140934

    Pinsamma fisar

    Här kn man berätta när det var som pinsammast..
    när man verkligen inte kunde hålla sig..
    NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
    visslade det så glatt från rumpan
    :)

  • Svar på tråden Pinsamma fisar
  • bluemo­untain
    Äldre 28 Mar 00:53
    #61

    Glömde skriva att jag vaknade ju av fisen och låg länge och höll andan för att se om han vaknat... Kunde inte låta bli ett ynkligt: Sover du? Näää, svarar han... Sen sa vi inte mer den natten

  • AnnaKl­ara
    Äldre 28 Mar 00:53
    #62

    Jag har också fisit sådär på väg in i sömnen, precis när min man och jag hade träffats. Dessutom hade jag vad som på FL brukar kallas för MYSRESTER mellan skinkorna, så det smattrade rejält. Sen låg jag där i mörkret med blossande kinder och dog lite grann.

  • Äldre 28 Mar 02:48
    #63

    hahahaha! =P


    AnnaKlara skrev 2008-03-28 00:53:41 följande:
    Jag har också fisit sådär på väg in i sömnen, precis när min man och jag hade träffats. Dessutom hade jag vad som på FL brukar kallas för MYSRESTER mellan skinkorna, så det smattrade rejält. Sen låg jag där i mörkret med blossande kinder och dog lite grann.
  • Äldre 28 Mar 03:02
    #64

    Fy f*n vad jag garvar

    När jag var gravid med mina tvillingar hade jag svårt att hålla mig, och det kom ofta väldigt snabbt och oväntat. En gång råkade jag släppa en riktigt bögig fis precis när jag passerade att par som satt och åt på en pizzeria. Den stank nog inget, men den lät riktigt sådär sladdrigt.

  • Äldre 28 Mar 11:21
    #65

    *skrattar så jag kissar på mig!!!*

    Själv minns jag så när jag o maken precis träffats.. Vi låg o myste i sängen o så nös jag till... samtidigt som en Hiroshima-bomb smällde av i rumpan!!! Jag dog!!
    Jag tittade upp på honom, och (enligt maken) kollade om han hade hört!

    Precis som om han hade varit döv eller nåt för den ekar ff i de där väggarna!!

    Nu låter vi magarna få fritt spelrum överallt förutom vid matbordet

  • Postis
    Äldre 28 Mar 16:20
    #66

    När min förra hund var ung och pruttade högt så slängde hon sig runt för att kolla vad det var som lät.

  • Theodo­rMiran­da
    Äldre 28 Mar 16:24
    #67

    Jag kan berätta en historia som handlar om min syster! Kommer inte ihåg någon om mej själv ännu men det lär nog komma!!

    Min syrra o hennes man hade en golden retriver hund, en varm sommar dag så skulle hon gå till affären och beslöt sig för att ta med sej Frasse ( hunden )
    Hon var klädd i en kortsommar klänning!
    Kom till affären och band hunden runt stolpen o gick in o handlade.
    När hon kommer ut så böjer hon sig ner för att ta upp kopplet, då fiser HUNDEN högt o tydligt.. O folk runt omkring henne började kolla konstigt på henne, det enda hon kom för sej att säga var " Det var inte jag, det var hunden"

    Haha men vem f*n trodde på henne? Alla skyller ju på hunden :D

  • svensd­otter
    Äldre 28 Mar 21:46
    #68

    moahhaaaa...stackars hund...hihhhihi

  • roflma­o
    Äldre 29 Mar 02:15
    #69

    Synd att man inte har ljud dator, då kunde vi ha en egen orkester....

  • freckl­efart9­0
    Äldre 29 Mar 02:24
    #70
    baralillaja skrev 2008-03-29 02:15:27 följande:
    Synd att man inte har ljud dator, då kunde vi ha en egen orkester....
    Haha det vore nått

    Nu fick jag tillbaka ett barndomsminne där jag och min storebror spelade in en rap&fislåt på band det var en rejäl orkester det, och som det brukar bli med inspelningsband så hamnar dom i en hög för att återanvändas. Synd bara att jag hade glömt bort vår fina symfoni nått år senare när jag lånade ut bandet till en klasskompis. Gu vad jag skämdes sen när hon berättade vad hon hade hört. haha
Svar på tråden Pinsamma fisar