• svensdotter

    Pinsamma fisar

    Här kn man berätta när det var som pinsammast..
    när man verkligen inte kunde hålla sig..
    NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
    visslade det så glatt från rumpan
    :)

  • Svar på tråden Pinsamma fisar
  • Em00

    "måste"..? :)


    straw2008 skrev 2008-05-16 22:38:50 följande:
    Mina fisar luktar ALLTID avskyvärt, o min sambo vet alltid när det är jag :) JAg måste oftast fisa när jag är trängd i en kö eller så, urk.
  • smoothiz

    hahahaha så mycket som jag garvat nær jag hittade och læst denna tråden har jag inte gjort på længe! min typ av humor det hær, sen att detta som står i tråden faktiskt har hænt gør det ænnu roligare. GENIAL TS!!


    Have you ever seen the world through someone else`s eyes?..
  • jeno1975

    Haha jag har inte läst hela tråden men jag tycker denna är för skön...


  • smoothiz
    väntar på mirakel skrev 2008-04-02 17:53:43 följande:
    haha härlig tråd! jag kan tyvärr inte komma med någon rolig berättelse....men ni måste bara gå in och kolla här...den e för bra!

    hahaha ja jag ælskar denna! har sett den hur många gånger som helst! jag trodde det va ett skæmt først, jisses hon måste ha varit så himla nødig. så fort hon rør på sig komemr ju den brakfisen!
    Have you ever seen the world through someone else`s eyes?..
  • smoothiz
    Amber1975 skrev 2008-05-03 16:02:36 följande:
    Hmm ok jag får väl göra en bekännelse här så tråden får lite liv igen Jag träffade min kille på nätet och vi brukar prata via Skype på datorn eftersom han bor i England. Så en kväll var jag dålig i magen och då menar jag riktigt dålig. Sådär att fisarna känns varma. Man kan klicka på en knapp på datorn för att inte höras och den tryckte jag ivrigt på hela kvällen för fisarna var bara tvungna att komma ut. Så efter en kvälls fisande i smyg ska vi säga godnatt och då säger han "hoppas att magen är bättre imrg". Då har inte knapphelvetet fungerat och jag har suttit och släppt mig högt och ljudligt en hel kväll framför nya kärleken. Inte så kul!!
    ååååå nej gud va pinsamt! detta va fan det bæsta jag hørt på længe,førlåt mig men gud va glad jag e att knappen inte fungerade så det blev en så rolig historia! och att han inte sa nått førens ni sku avsluta samtalet då, hahaha!
    Have you ever seen the world through someone else`s eyes?..
  • smoothiz
    Kokosen86 skrev 2008-05-03 23:55:16 följande:
    En dag på jobbet så träffade jag på en arbetskollega i all hast när jag var påväg till toaletten.Jag behövde utbyta ett par viktiga ord med henne ang dagen framöver, hur vi ska lägga upp det m.m så vi började diskutera.Hon är ganska ny och ganska "lat" så jag har hunnit irritera mig på henne dem senaste dagarna, så jag höll en allvarlig/bestämd min så hon skulle förstå att jag menade allvar när jag pratade med henne.MITT I ALLT så fiser jag! Rakt ut bara! En sån där som när man skjuter iväg en liten raket på nyårsafton.Jag rörde inte en min utan fortsatte (om inte ännu intensivare) stirra in i hennes ögon och diskuterade.Jag märkte för några nanosekunder att hon reagerade på fjärtljudet men ochså höll god min.......-SHIT!!!
    hahaha hur lyckades ni att hålla minen?? jag skrattar rakt ut och kan inte hålla mig nær nån fiser en pinsam fis samma fan vart jag e. hade det hænt på en begravning hade jag nog lika førbannat børjat skratta æven fast jag e extremt ledsen. fan jag kommer inte ihåg nån rolig fis-historia nu, hjærnslæpp till tusan. har nån sett filmen "the man" føøresten? ett måste før den som tycker fisar e roliga!
    Have you ever seen the world through someone else`s eyes?..
  • Livetsgåva
    Locktoss skrev 2008-03-28 16:24:41 följande:
    Jag kan berätta en historia som handlar om min syster! Kommer inte ihåg någon om mej själv ännu men det lär nog komma!!Min syrra o hennes man hade en golden retriver hund, en varm sommar dag så skulle hon gå till affären och beslöt sig för att ta med sej Frasse ( hunden )Hon var klädd i en kortsommar klänning!Kom till affären och band hunden runt stolpen o gick in o handlade.När hon kommer ut så böjer hon sig ner för att ta upp kopplet, då fiser HUNDEN högt o tydligt.. O folk runt omkring henne började kolla konstigt på henne, det enda hon kom för sej att säga var " Det var inte jag, det var hunden"Haha men vem f*n trodde på henne? Alla skyller ju på hunden :D
    Jag lovar,det VAR hunden *S*
  • Livetsgåva

    Kan avslöja,att min man gillar INTE mina pruttar *Skrattar*, han säger att dom är kemisk avfall. Men ang tidigare inlägg,så var jag oskyldig den gången.Men givetvis så ska jag ju göra bort mig genom att säga det klassiska: Det var hunden,inte jag *S*

  • kanaan

    Min sambo låg och sov när jag kom och la mig en kväll. Jag låg där och myste vid hans arm när jag plötsligt släppte världens brakare. Min sambos ögon öppnades fortare än kvickt och han satte sig upp och tittade runt. Det var inte pinsamt men det var skit(hehe)roligt att jag väckte honom med min fis. Han däremot var inte helnöjd..

Svar på tråden Pinsamma fisar