• svensd­otter
    Äldre 20 Mar 23:13
    140932 visningar
    279 svar
    279
    140932

    Pinsamma fisar

    Här kn man berätta när det var som pinsammast..
    när man verkligen inte kunde hålla sig..
    NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
    visslade det så glatt från rumpan
    :)

  • Svar på tråden Pinsamma fisar
  • Udda
    Äldre 20 May 14:37

    För många år sedan så va jag särbo med en kille. Ofta på helgerna brukade vi tillbringa hemma hos honom, å så brukade jag köra hem måndag morgon.

    I alla fall så på söndags kvällarna va vi alltid så trötta - å det resulterade ofta i att han somnade på soffan framför tv:n - och jag kunde bli lite små putt över det och brukade försöka putta till honom ibland för att han skulle va vaken.

    I alla fall så en kväll så låg vi i soffan bägge två - jag va dyng trött ja med. Detta va i en hörnsoffa - så han låg i själva 3:an å så låg jag med huvudet precis vid hans rumpa så att säga.

    Vi låg å halvsov bägge 2.

    Vaknar av världens vibrationer och vindrag i huvudet. Jäkla vilken brakskit han la av RÄTT i huvudet på mig....

    Jag flyger upp å välter allt på bordet
    -DU FES PÅ MIG skriker jag
    -Nä jag sover inte, svarade killen

    -Nä de va inte de jag sa, du FES på mig
    -Ja men jag SOVER inte Haha

    Saken va den att han sov, men ville inte avslöja att han verkligen sov...Han hörde inte alls va jag sa - utan va helt bergis på att jag skällde på honom för att han sov *asg*....

  • Äldre 20 May 14:42

    när jag födde mitt 3:e barn i okt-07 så gick allting bra.

    på kvällen samma dag som förlossningen så står jag i köket på BB där alla har tillgång. När jag var påväg därifrån så hör jag en riktigt BRAKSKIT. Jag kollar runt och tänker vilken jävla idiot och fisa i köket....går ca 1 meter och hör en  brakskiten till.....

    upptäcker då att jag var den som fes..men jag kände INGETING....

    dog jag inte av förlossningen så gjorde jag det av rödfärgen i nyllet!

  • Udda
    Äldre 20 May 14:42

    En till:

    Säger som Livetsgåva säger här uppe: maken säger ofta att mina ljudliga fisar luktar som jag va rutten i magen... Han har aldrig varit med om nån som fiser värre än jag

    En kväll när jag va lite kass i magen, så gick jag å la mig när sonen la sig. Å jag hade väl legat där i sovrummet å släpt lite väder så där emellanåt. Jag menar det är ju rätt skönt å släppa av trycket lite när det är knip i magen

    Ett par timmar senare så kom maken upp, jag vaknade av det hela
    För han kommer in i sovrummet....börjar ulka som satan å vänder å springer ut igen....
    Sen kommer han tebax 5 minuter senare med en sån där luftfrächare som man kan spruta med på toa - å sprutar in i sovrummet. Efter en stund kommer han in då lukten lagt sig

  • Udda
    Äldre 20 May 14:47

    "Måste" ??? *asg*


    straw2008 skrev 2008-05-16 22:38:50 följande:
    Mina fisar luktar ALLTID avskyvärt, o min sambo vet alltid när det är jag :) JAg måste oftast fisa när jag är trängd i en kö eller så, urk.
  • Äldre 20 May 14:49

    Fy f*n den här tråden var INTE bra att läsa på jobbet. Gör allt för att inte sitta och asgarva ju *flinar*

  • Livets­gåva
    Äldre 20 May 14:51
    Udda skrev 2008-05-20 14:42:23 följande:
    En till:Säger som Livetsgåva säger här uppe: maken säger ofta att mina ljudliga fisar luktar som jag va rutten i magen... Han har aldrig varit med om nån som fiser värre än jag En kväll när jag va lite kass i magen, så gick jag å la mig när sonen la sig. Å jag hade väl legat där i sovrummet å släpt lite väder så där emellanåt. Jag menar det är ju rätt skönt å släppa av trycket lite när det är knip i magen Ett par timmar senare så kom maken upp, jag vaknade av det helaFör han kommer in i sovrummet....börjar ulka som satan å vänder å springer ut igen.... Sen kommer han tebax 5 minuter senare med en sån där luftfrächare som man kan spruta med på toa - å sprutar in i sovrummet. Efter en stund kommer han in då lukten lagt sig
    *skrattar*, tänk dig att du och jag sitter i ett rum,med kassa magar *S*, undrar vad männen hade gjort då? *ASG*
  • Udda
    Äldre 20 May 15:03
    Dom hade dött *asg*
    Livetsgåva skrev 2008-05-20 14:51:25 följande:
    *skrattar*, tänk dig att du och jag sitter i ett rum,med kassa magar *S*, undrar vad männen hade gjort då? *ASG*
    Kan dra en till innan jag måste till jobbet.

    Som sagt så är inte maken allt förtjust i mina rökare jag lägger av. Jag kan inte hjälpa det - men 9 av 10 fisar luktar alltså lik å död ungefär.

    På påskafton va vi uppe hos min syster å hennes fästman. När vi gått å lagt oss, så va jag verkligen tvungen att fisa - hade gått å hållt mig hela dagen å nu kunde jag verkligen inte låta bli för den skulle ut.

    Världens brakskit så det ekade mellan väggarna.

    Sen säger maken att jag har en tendens att när jag har fisit när jag ligger å sover - att jag alltid lyfter på täcket för att "släppa" ut den från täcket - ja jo det gör jag nog för det blir så varmt under täcket annars.....

    Men i alla fall när jag hade lagt av den där rökaren så sa maken direkt att för helvete lyft INTE på täcket nu - för då dör jag...

    Nä nä de skulle jag inte så jag bäddade in mig ännnu mer....

    Men det hjälpte inte - för man kände hur rökmolnet pressade sig ut mellan täcket å fy fan va vidrigt de luktade.....

    Jag blev nästan rädd för mig själv
  • Livets­gåva
    Äldre 20 May 15:16

    *ASG*, den var bra den. Känner igen mig

  • Äldre 20 May 15:23

    Hahaha! Jag skrattar gott åt inläggen i tråden! Ni har inte funderat på att testa laktosfritt! Nej gör inte det för då får vi inget att skratta åt!

  • Äldre 21 May 06:38

    Min sambo tycker att mina fisar luktar som om nått har sprungit upp i tarmen och självdött... haha

Svar på tråden Pinsamma fisar