• svensd­otter
    Äldre 20 Mar 23:13
    140933 visningar
    279 svar
    279
    140933

    Pinsamma fisar

    Här kn man berätta när det var som pinsammast..
    när man verkligen inte kunde hålla sig..
    NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
    visslade det så glatt från rumpan
    :)

  • Svar på tråden Pinsamma fisar
  • Livets­gåva
    Äldre 17 Jun 06:48
    Locktoss skrev 2008-06-16 22:24:29 följande:
    Visst luktar det nästan alltid syren eller rosor? Vem vågar påstå något annat? :D*asg*
    *ASG*, den går aldrig min man på
  • svensd­otter
    Äldre 17 Jun 23:41

    nu e jag äntligen tillbaka nu e min data FRISK!!
    Häromdagen hitta ja en påse lussekatter i frysen o jag älskar lussekatter värmde påsen tog med den ut i solen o mumsade i mig hela påsen själv.
    Senare på kvällen skulle jag in till stan o fick ta bussen in..
    kände mig lite gasig o fick fram en tyst lite varm fis...
    och hela bussen stank lussekatter..
    Skulle senare på ett möte i en styrelse jag e med i..
    kunde inte hålla mig o tänkte att om den luktar lusse katter o någon komenterar det kan jag inte hålla mig för skratt..
    sp jag gick på toa..
    slöppte av mig redigt där inne..
    strax efter skulle ordförande in på toa...
    efter en stund kommer han ut och tittar på mig och frågar om jag ätit lussekatter på toa och tyckte jag kunde bjuda...
    då kunde jag inte h¨lla mig...då as garavade ja o släppte mig en högljud fis så klart....o som luktade ja just LUSSEKATTER!!!!

  • Earth Angel
    Äldre 18 Jun 12:17

    *haha* Detta var en av dom bästa jag läst i den här tråden!


    svensdotter skrev 2008-06-17 23:41:28 följande:
    nu e jag äntligen tillbaka nu e min data FRISK!!Häromdagen hitta ja en påse lussekatter i frysen o jag älskar lussekatter värmde påsen tog med den ut i solen o mumsade i mig hela påsen själv.Senare på kvällen skulle jag in till stan o fick ta bussen in..kände mig lite gasig o fick fram en tyst lite varm fis...och hela bussen stank lussekatter..Skulle senare på ett möte i en styrelse jag e med i..kunde inte hålla mig o tänkte att om den luktar lusse katter o någon komenterar det kan jag inte hålla mig för skratt..sp jag gick på toa..slöppte av mig redigt där inne..strax efter skulle ordförande in på toa...efter en stund kommer han ut och tittar på mig och frågar om jag ätit lussekatter på toa och tyckte jag kunde bjuda...då kunde jag inte h¨lla mig...då as garavade ja o släppte mig en högljud fis så klart....o som luktade ja just LUSSEKATTER!!!!
  • Theodo­rMiran­da
    Äldre 18 Jun 15:14
    svensdotter skrev 2008-06-17 23:41:28 följande:
    nu e jag äntligen tillbaka nu e min data FRISK!!Häromdagen hitta ja en påse lussekatter i frysen o jag älskar lussekatter värmde påsen tog med den ut i solen o mumsade i mig hela påsen själv.Senare på kvällen skulle jag in till stan o fick ta bussen in..kände mig lite gasig o fick fram en tyst lite varm fis...och hela bussen stank lussekatter..Skulle senare på ett möte i en styrelse jag e med i..kunde inte hålla mig o tänkte att om den luktar lusse katter o någon komenterar det kan jag inte hålla mig för skratt..sp jag gick på toa..slöppte av mig redigt där inne..strax efter skulle ordförande in på toa...efter en stund kommer han ut och tittar på mig och frågar om jag ätit lussekatter på toa och tyckte jag kunde bjuda...då kunde jag inte h¨lla mig...då as garavade ja o släppte mig en högljud fis så klart....o som luktade ja just LUSSEKATTER!!!!
    *Asg* faaaaan vad pinsamt :D
  • Shila
    Äldre 18 Jun 19:30

    inget är pinsamare än det här stakars reporter i TV
    ">


    Varje utgång är en ingång till något annat!
  • Amber1­975
    Äldre 18 Jun 20:01

    Ja den är underbar. Tyvärr är det inte på riktigt om man ser hela programmet.


    Shila skrev 2008-06-18 19:30:18 följande:
    inget är pinsamare än det här stakars reporter i TV

  • Äldre 31 Mar 10:23
  • Äldre 30 Apr 01:06

    Jag och en kompis hade ätit på buffe efter det blev min mage helt gasig. Då jag tycker det är väldigt pinsammt att fisa gick jag och höll mig hela dagen. På kvällen såg min mage ut som en ballong. När vi sen skulle sova så kändes det som jag skulle sprängas gjorde mkt ont när jag liksom halv sover och jag tror att hon sover släpper jag en enorm lång  brakare så täcket nästan lyfter alla instängda fisar kom ut på en gång lät det som  hehehe. min mage efter utsläppet den fick sin normala storlek. det pinsam var att min kompis inte sov hehe hon fintrade sen fintrade vi bägge två.

  • Äldre 30 Apr 01:43
  • Äldre 16 May 02:05

    Skrattar så jag får sammandragningar och väcker sambon!!

  • Äldre 5 Jun 11:43

    Jag och mitt ex och min syster och hennes man o barn var på semester och hela veckan så drack man en hel del och åt allt gott som serverades. Mådde jättebra tills hemresedagen kom..

    Vi åt frukost och jag fick springa på toa, har nog aldrig varit med om att man får hålla sig i väggen på dass :D Väl utanför står en städerska med väldigt ledsen min. oops haha.

    Trodde det var nog med det men sen i lobbyn där vi vänta på transfer bussen kände jag hur det bubbla i magen och kunde inte hålla mig så jag gick runt lite och släppte mig tysta långa fisar. Och dom stank så in i .....
    Folket som gick där börja rynka på näsan och tittade på syrrans 8 mån bebis. Jag släppte mig ännu mer och tänkte att snart utrymmer dom hotellet.

    Då kommer en anställd och säger; Hey, do you need to change your baby before the bus gets here? It smells like she is sick, is she ok? 

    Jag höll på att döööö!! av både skratt och skammen. Jag åkte på en matförgiftning för jag kräktes och satt på dass på planet hem. Som tur va så kunde jag hålla mig den timmen på bussen och 2 timmar på flygplatsen.  

  • Äldre 19 Jul 17:19

    Min dotter (5år) låg mitt emellan min min kille (hennes pappa) och mig i sängen, alla sov. Då släpper hon en så plötslig och hög brakare att både jag och pappan vaknar helt förskräckta och undrade vad det var för ett hemskt ljud. hahaha :)))

  • Äldre 19 Jul 17:20

    och puff, för nu var det inte fart på den här tråden :)

  • Äldre 30 Aug 14:45

    Oj oj oj vad jag har skrattat mig igenom denna tråden även läst de allra roligast för maken som älskar fis humor.

    Måste bara berätta även jag om pinsamma fisar.

    En gång i slutet på 90-talet går jag och mig kompis S på tunnelbanan i Gullmarsplan. S släpper då en tyst med dödlig fis, alla flyttar på sig även vi så ingen ska veta vem. De har nu även klivit på ett gäng berusade killar som genast kommenterar vem f...n det är som släppt en sån groteskt äcklig mök. Vid nästa station pressar killen upp dörren och skriker luuuuft och snälla kom   igen kan inte nån erkänna vem som släppte sig sig jag måste bara fråga vad den personen har ätit för det tänkter jag ALDRIG äta.
    S erkände aldrig utan skrattade och gömde sig bakom mig lite oskyldigt.

    Sedan är det såklart min man fisarnas konung

    När han en sommar åkte i sin firmabil med en säsongsjobbare från USA,så hoppade amerikanen ut från bilen i farten när de körde in i ett bostadsområde och nästan kräktes och sa " det luktar ääääckligt"
    min man skrattade bara stolt som vanligt.

    Innan vi hade barn bodde vi i lgh och vi tittade på tv och jag låg i soffan vänd mot teven och släppte av en brakare och hör asflabb bakom mig glömde visst vi kollade film med grannarna som tur var har de fishumor de med            

  • Äldre 4 Sep 23:41
  • Äldre 20 May 13:22
    FH Mamma skrev 2008-05-07 03:31:46 följande:
    När jag var liten kanske 5år och min bror som då var 4 år så fes mamma rätt ofta.
    En gång släppte hon en smygare i affären vilket resulterade i att brorsan kände lukten och frågade vem mamma har du fisit?
    nejdå tyckte mamma.
    Då tar min brorsa går fram till mamma och stoppar in sin näsa mellan hennes skinkor.
    Joho säger han väldigt högt du har visst fisit!

    Min snart 4 åring brukar svara om man frågar honom fes du? Nej det var pappa.
    Jag och sonen bor ensamna och pappa bor på andra sidan stan.
    Han säger oxå det ibland när han frågar vad är det som luktar om jag fisit att det är pappa som fisit.

    Jag är som en häst nu för tiden. Så fort jag börjar gå utomhus blir jag fisnödig. Det värsta är att alla fisar verkligen luktar extremt mycket och när man går så kollar man runt omkring så man är ensam när man släpper sig men det slår aldrig fel med att så fort man släppt sig så kommer en person in i mitt fismoln. Alltid är jag den enda förutom personen som känner doften så dom kan ju räkna ut vem som fisit.
    "Då tar min brorsa går fram till mamma och stoppar in sin näsa mellan hennes skinkor"   Lustigt med mödrar som står på affären med särade skinkor och låter sina barn stoppa dit näsan... piffigt värre
  • Mon 10 Jan 2022 21:35

    Det var på jobbet, alla hade egna rum. Vi hade käkat stark mexikansk mat kvällen innan.

    Lade en jätteblöt fis som smattrade emot stolsdynan.

    Dimman låg som ett rökmoln i rummet.

    Chefen kom oanmält in strax därefter och ville surra lite. Han vände ganska snabbt och sa att han kommer vid ett senare till.

    Oj, vad jag skämdes?

  • Mon 4 Apr 2022 22:22

    Jah hade åkt tåg i ett par timmar och lyckades ha en hel del luft i magen. Jag min syrra o mamma gick runt på naturhistoriska museet i sthlm. Vi går in i den 70 tals byggda lägenheten som är mitt i museet. Där tänkte jag släppa ut en oskyldig fis eftersom det kändes obehagligt. Tyvärr så var det ingen oskyldig fis utan en hel j*vla orkester med fanfar som kom ut min mamma o syster fick panik och sprang ut åt varsitt håll. En tant med barnbarn var i rummet bredvid så jag sprang med ut. Jag kunde inte hålla mig för skratt och då kom det bara mer. Alla som har varit på det museet vet hur mycket det ekar i den byggnaden ????????????

    Detta minnet har fått mig till asgarv många gånger. 

  • Mon 4 Apr 2022 22:27

    Min pappa körde turistbuss och satt o höll sig i några timmar. Sen stannade dem vid en fin plats för lite paus. Då springer pappa runt ett hus o släpper sig. Dö hör han någon som säger ?hoppsan? då står det ett par på den sidan av huset och tittar på utsikten ????????????

Svar på tråden Pinsamma fisar