• Äldre 27 Mar 23:00
    51025 visningar
    1422 svar
    1422
    51025

    Ska man få bada toppless i badhus???

    ja, tycker du att kvinnor ska få bada toppless i offentliga badhus om dom vill??

    ett argument är ju att "om männen får bada toppless så får kvinnor".

    vill nu veta vad alla ni tycker!!! kom igen, rösta och härja fritt.


    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska man få bada toppless i badhus???
  • Cocaro­la
    Äldre 27 Mar 23:02
    #1

    För rättvisans skull borde badhusen tvinga männen att ha överdel istället! Och vaxad rygg.

  • challe 1
    Äldre 27 Mar 23:03
    #2

    alltså. få och få. men vad är vitsen? att bada topless på stranden har ju sitt syfte. allt bli brun om bobsen och slippa linjer efter bikini/badräkt.

    eller tänker jag fel?

  • Äldre 27 Mar 23:03
    #3

    Näe, det tycker jag inte. Blä, vill inte se massor av tuttar när jag ska simma.


    Mamma till världens sötaste Elliot
  • Disela
    Äldre 27 Mar 23:04
    #4

    Nej. Finns ingen anledning. Gillar man att bada topless kan man göra det hemma eller på stränder som tillåter det. Det finns ju inget direkt sexuellt över  mäns bröst ochjag frstår ärligt talat inte argumentet.. Som om det någonsin har varit lika sexuellt med män och kvinnobröst. Jag skulle i allafall inte vilja se massa tuttar när jag är och badar med min dotter.


    (¯`°?.¸ ღ♥ Världens vackraste Amanda ♥ღ ¸.?°´¯)
  • NiniMe
    Äldre 27 Mar 23:04
    #5

    Jag tycker inte att man s´ka bada topless på inomhusbad, kan inte förklara riktigt men jag tycker inte de e passande...
    Sen så har väl aldrig mäns bröst varit ngt sexuellt men däremot kvinnors bröst har och e....


    To All Y Bitches Talking Behind My Back, ThankS 4 Making Me The Center Of Youre WORLD
  • Amira
    Äldre 27 Mar 23:04
    #6

    Jag bryr mig inte alls. Skulle dock själv aldrig bada topless, men folk får väll göra som de vill.

  • elvina­Ostefa­n
    Äldre 27 Mar 23:06
    #7

    Tillåttet borde det bli. (det finns ju karlar som har större tuttar än mig som vaggar sig fram toppless i badhusen) Men sen är ju frågan hur många som kommer göra det. (inte jag iaf)


    (¨v¨) Devin (¨v¨)
  • Im Fabulo­us
    Äldre 27 Mar 23:08
    #8

    Nej, jag vill inte se bröst när jag går till badhuset. Vill inte att min sambo ska omringas av bröst om han åker till simhallen heller..

  • Sagofe
    Äldre 27 Mar 23:09
    #9

    Jag tycker att det ska vara tillåtet, men jag skulle aldrig göra det själv.
    Och mäns bröst kan väl visst vara något sexuellt? Hur många är det inte som suckar över en vältrimmad bringa och tycker att det är extremt sexigt? Och hur många killar finns det inte som tänder på att bli naffsade och slickade på bröstvårtorna?

  • Fragil­e Angel
    Äldre 27 Mar 23:10
    #10

    Nej!


    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
Svar på tråden Ska man få bada toppless i badhus???