• Snoopy1974

    Vetlanda tråden

    Välkommen hit till Vetlanda tråden för att diskutera
    allt mellan himmel och jord och för att träffa nya vänner!

    Tänkte att vi är ju ett gäng från
    Vetlanda kommun här på Familjeliv.
    Varför då inte samlas i en tråd där vi kan
    prata om allt och inget
    ?:*¨¨*:?. .?:*¨¨*:?. blivande adoptivmor .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Vetlanda tråden
  • Snoopy1974

    Vill bara hälsa er välkomna till Vetlanda tråden

    Hoppas vi blir många här


    ?:*¨¨*:?. .?:*¨¨*:?. blivande adoptivmor .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Snoopy1974

    Hur länge har du bott här TanjaS?
    Själv är jag en inföding. En redi vettlannabo du vet


    ?:*¨¨*:?. .?:*¨¨*:?. blivande adoptivmor .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Duva

    HEj

    Kul snoopy att du tar tag i saken..  

    Är också en vetlandabo ända ut i tåtoppen...

  • TanjaS

    Norrländska o 10 år i stholm innan kärlek drog mig till småland där jag ränt runt i jkpg, växjö, nässjö, jkpg igen och nu vetlanda... flytta hit i oktober förra året då man skulle ha barn... kan ju vara bra att bo ihop då... Sonen kom 21 nov. Men ni är allt lite instängda i denna bygd... Eller är de jag som är för öppen HAHA! ;0)

  • Snoopy1974

    Hej duvan
    Trevligt att se dig.

    Ja du Tanja. Vi är ena inskränkta smålänningar
    Det var värst vad du flyttat runt. Hoppas du trivs i Vetlanda.
    Och du... vetanda behöver en öppen person för att liva upp staden


    ?:*¨¨*:?. .?:*¨¨*:?. blivande adoptivmor .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Hannis76

    Ja det va minsann trevligt att du gjort en tråd för oss "bönner"

    Läget med er? Här är allt bra, lite trött o sleten ikväll....annars är det bra. Har varit ute o räfsat idag..o det tar på krafterna! Men det är mööööe kvar att räfsa, suck o stön!!
    Har börjat banta nu igen...så allt tar på krafterna....men jag är ingen bra bantare..har redan syndat..åt lite toblerone innan

    Vad händer hos er då??

  • Snoopy1974

    Tjenis Hannis
    Du är värd tobleronen!!! Herregud du hade ju räfsat!!! Flört
    Ta en bit till vet ja...

    Här händer inget mer än att dagarna går. Och i mitt fall är det ju bra för då tänker man inte så mycekt på köerna. Vi har ju redan köat i ett år
    Tiden går fort när man har roligt.

    Annars gjorde jag nåt hejdundrande häftigt???  i tisdags...
    Jag var på torget. Generad Har inte varit där på minst 4-5 år och vet ni... det fanns inte ett skit nu heller Så nu behöver jag inte tänka på det mer.

    Nähä nu ska jag ut i skogen för en promenad...


    ?:*¨¨*:?. .?:*¨¨*:?. blivande adoptivmor .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • TanjaS

    Hej på er!
    Ha vart inne o kikat sen sist men sonen håller på att få tänder och vi skulle åkt till stholm i helgen på ett styrelsemöte som numera är inställt så de är mycket nu... Eller är de vetlanda luften som innehåller någon sorts drog nu på vårkanten? Jag bor ju mitt i stan o kanske är de volvoraggarna som utsöndrar nån doft HAHA! :0)

    SNOOPY - Tack! tänkt att staden kanske behöver en sådan som mig... HUGA! :0) Ja jag ser torget varje tisdag från mitt fönster och de ser sig likt ut... Jag beundrar utsikten på en ung vacker pojke som säljer frukt. Han ser nästan ut som en prins. Funderat på att gå o säga till han att han är vacker men han tror väl då att jag ragga på han eller nåt vilket man inte alls gör... Men de är roligt att se att vetlanda ha rätt mycket folk ibland o så är de helt dött dagen därpå i jämförelse...

    HANNIS - Så skönt de låter med att räfsa... O va roligt du skrev om bantningen... Min karl säger att han slutat röka varje dag... De gör han då han släckt ciggen...
    Jag MÅSTE rasa i vikt och MÅSTE träna inför en fot operation i sept men jag är så sötsugen sen jag fick barn o måste ha energi...

    Va gör man annars i denna stad :0)

  • Hannis76

    Hallå brudar!!

    Ja Snoopy, du var då ingen storbesökare på torget...då kan vi ta varann i hand. Är inte heller där mer än var tredje år kanske

    Ja du Tanja, här är jag oxå konstant godissugen!! Nu när man är mammaledig blir det ju en hel del fika oxå..aj aj..inte bra för beach 2008.

    Ja vad har man då gjort idag, jo vi har varit o träffat föräldrargruppen. Vi är så flitiga så vi träffas varje torsdag o promenerar med våra bäsar o vagnar, ja det lät väl hurtigt!? Problemet är bara det att vi avslutar vår sunda livsstil med ett gedigert fikabord.
    Sedan tog Elsa o jag en runda ut till sälleryds o inhandlade en ny kruka o lite penseer. Åh för att vara riktigt duktig så har jag även hunnit med en springrunda nu på kvällskvisten. Ja man håller ju på att avlida när man är mitt uppe i det, men det känns gött efteråt. Ja ja, nu får ni ju inte tro att jag sprang hela tiden..näää fick ta paus lite då o då o traska. 

    Åh du Duva...var håller du hus

    Nehe, nu är det bingen som gäller.
    Hörs brudar!!

Svar på tråden Vetlanda tråden