• ANOF
    Äldre 14 Apr 21:15
    251108 visningar
    367 svar
    +3
    367
    251108

    Någon med erfarenheter av Svan?

    Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om?

  • Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?
  • Bästa jag
    Äldre 15 Apr 00:04
    ANOF skrev 2008-04-15 00:03:06 följande:
    Jag inhämtar råd från Jonas Wahlström, och han är nog den mest kunnige man kan tänka sig, så jag vet nog vad jag gör.
    Dra inte inn namn på personer som inte är i tråden. Var inte det just det du skrev til ngn?
  • Drakfi­sk
    Äldre 15 Apr 00:04

    Jaha, känner du Jonas Wahlström, eller har du bara sett honom på tv?

    Kommer sådär halvvagt ihåg att du hänvisade till honom i nån suspekt fråga strax innan jul, och att en person som FAKTISKT kände honom ringde upp honom och frågade om han sagt som du hävdade att han gjort. Han dementerade starkt dina uppgifter, och jag tror faktiskt inte att han är så nöjd med att du hänvisar till honom när du kommer med dina konstiga påhitt.

  • AnnaGB­G
    Äldre 15 Apr 00:04
    Bästa jag skrev 2008-04-15 00:03:14 följande:
    Ja dom är det. Jag har haft många Vinner jag ngt då?
    Kanske någon könssjukdom?
  • AnnaGB­G
    Äldre 15 Apr 00:05
    AnnaGBG skrev 2008-04-15 00:04:59 följande:
    Kanske någon könssjukdom?
    Tur att det finns antibiotika!
  • Missla­vinia
    Äldre 15 Apr 00:05

    Jag har "haft" en gutt (you know what I mean. Men bara en gång och det var i Strömstad, räknas det inte då???

  • 061104
    Äldre 15 Apr 00:06

    Man kanske skulle ta & länka denna tråd till honom?


    Drakfisk skrev 2008-04-15 00:04:47 följande:
    Jaha, känner du Jonas Wahlström, eller har du bara sett honom på tv? Kommer sådär halvvagt ihåg att du hänvisade till honom i nån suspekt fråga strax innan jul, och att en person som FAKTISKT kände honom ringde upp honom och frågade om han sagt som du hävdade att han gjort. Han dementerade starkt dina uppgifter, och jag tror faktiskt inte att han är så nöjd med att du hänvisar till honom när du kommer med dina konstiga påhitt.
  • Äldre 15 Apr 00:07

    Jag måste bara efter att ha läst alla Inlägg, vissa roligare än andra , kan man inte lägga ner alla veterinärkliniker och utbildningar...jag menar hur svårt kan det vara?? Om tex Hund blir sjuk ger jag honom bara penicillin efter vikt..vill jag operera har ju dom flesta en skärbräda och kniv..samma sak för Katt, Fågel och andra Djur...


    Jag är egentligen snygg och smal, men idag är jag ledig!
  • Bästa jag
    Äldre 15 Apr 00:07
    Misslavinia skrev 2008-04-15 00:05:42 följande:
    Jag har "haft" en gutt (you know what I mean. Men bara en gång och det var i Strömstad, räknas det inte då???
    Nä, inte fåor killen. Det var ju bara et svenskt fylleknull
  • AnnaGB­G
    Äldre 15 Apr 00:07
    061104 skrev 2008-04-15 00:06:54 följande:
    Man kanske skulle ta & länka denna tråd till honom?
    Är han medlem på FL?
  • jungfu
    Äldre 15 Apr 00:08
    AnnaGBG skrev 2008-04-15 00:07:48 följande:
    Är han medlem på FL?
    fylleknullet?
Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?