• ANOF
    Äldre 14 Apr 21:15
    251087 visningar
    367 svar
    +3
    367
    251087

    Någon med erfarenheter av Svan?

    Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om?

  • Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?
  • Missla­vinia
    Äldre 15 Apr 00:30

    Åhhh, händer ingenting mer här nu då??????

  • AnnaGB­G
    Äldre 15 Apr 00:32
    Misslavinia skrev 2008-04-15 00:30:54 följande:
    Åhhh, händer ingenting mer här nu då??????
    Jag är nästan glad för jag borde gått och lagt mig för en evighet sedan! Om ni slutar skriva så kan jag nog slita mig
  • Missla­vinia
    Äldre 15 Apr 00:33

    Okej då, ett tu tre. Så nu har jag slutat. Nu ska jag sova...

  • AnnaGB­G
    Äldre 15 Apr 00:34
    Misslavinia skrev 2008-04-15 00:33:11 följande:
    Okej då, ett tu tre. Så nu har jag slutat. Nu ska jag sova...
    Tack! bra! Godnatt!
  • Missla­vinia
    Äldre 15 Apr 00:35
    AnnaGBG skrev 2008-04-15 00:34:03 följande:
    Tack! bra! Godnatt!
    schhhh jag sover....
  • Fragil­e Angel
    Äldre 15 Apr 07:09

    Oj! Ge receptbelagd medicin som man själv har fått, för någon åkomma, och sedan ge det till Svan, lite magstarkt och väldigt vågat. Man får hoppas att Svan visade upp sitt lynniga sinne och drog all världens värld innan hon blev medicinerad för en åkomma som inte en veterinär ställt.


    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • Äldre 15 Apr 07:37
    Drakfisk skrev 2008-04-15 00:04:47 följande:
    Jaha, känner du Jonas Wahlström, eller har du bara sett honom på tv? Kommer sådär halvvagt ihåg att du hänvisade till honom i nån suspekt fråga strax innan jul, och att en person som FAKTISKT kände honom ringde upp honom och frågade om han sagt som du hävdade att han gjort. Han dementerade starkt dina uppgifter, och jag tror faktiskt inte att han är så nöjd med att du hänvisar till honom när du kommer med dina konstiga påhitt.
    Nämen Hävdar du att ANOF inte har en aning om vad hon pysslar med o far med osanning *chockad*
    Dec-07: 107-93,4
  • Äldre 15 Apr 07:38
    Bästa jag skrev 2008-04-15 00:03:14 följande:
    Ja dom är det. Jag har haft många Vinner jag ngt då?
    Men Guuu vad orättvist-jag har inte haft någon.. Men jag har sett en Norsk Svan..*stolt*
    Dec-07: 107-93,4
  • Austra­lien
    Äldre 15 Apr 08:18
    AnnaGBG skrev 2008-04-14 23:45:19 följande:
    Ja men tex Kåvepenin är ju för övre luftvägar och öron osv, sen finns det ju andra som är mer "lokala". hur ställer du diagnosen på Svan? HUR vet du att det är tex urinvägsinfektion Svan har? Och HUR vet du hur mycket du skall ge?
    Hahaaaha!! Sitter här med morgonfikat och får mig ett rejält gott skratt Tack tjejer
  • TheMil­ky
    Äldre 15 Apr 08:44

    Haha, det var det bästa hittills; "hur man ska dressera djuren"
    Ja, men tanke på dina kloka råd i andra tråden så är det väl bäst att plocka fram hagelbössa och påken, för nu ska hundjävlen träna lydnad. Eller vänta, jag ska ju ha barn snart. Äsch, man får inte vara blödig, jag skjuter hunn!

Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?