• ANOF
    Äldre 14 Apr 21:15
    251097 visningar
    367 svar
    +3
    367
    251097

    Någon med erfarenheter av Svan?

    Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om?

  • Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?
  • Majora
    Äldre 15 Apr 09:37
    ANOF skrev 2008-04-15 09:36:59 följande:
    På vilket sätt har du jobbat med dom?
    Frigående i park, matning, undersökningar, etc.
  • Majora
    Äldre 15 Apr 09:39
    Majora skrev 2008-04-15 09:37:47 följande:
    Frigående i park, matning, undersökningar, etc.
    Förresten vilken art av svan är det du gillar så skarpt?
  • ANOF
    Äldre 15 Apr 09:39
    Majora skrev 2008-04-15 09:37:47 följande:
    Frigående i park, matning, undersökningar, etc.
    Det här låter mycket intressant. Det var alltså vilda svanar som du matade och undersökte?
  • ANOF
    Äldre 15 Apr 09:40
    Majora skrev 2008-04-15 09:39:23 följande:
    Förresten vilken art av svan är det du gillar så skarpt?
    Den vanliga knölsvanen eftersom den är vanligast.
  • Majora
    Äldre 15 Apr 09:43
    ANOF skrev 2008-04-15 09:39:25 följande:
    Det här låter mycket intressant. Det var alltså vilda svanar som du matade och undersökte?
    Såklart, vi tämjer dom ju inte för vårt höga nöjes skull. Det är fel.
    Fråga: varför gillar man en art för att den är vanligast?
  • Majora
    Äldre 15 Apr 09:45

    Jonas Wahlström skrev 2008-04-15 09:42:54 följande:


    HejJag har uppmärksammats om att det förekommer en person, som kallar sig ANOF, som påstår att hon står i regelbunden kontakt med mig och att vi kommer att göra en hemsida tiullsammans.Detta är lögn! Jag har inget som helst samarbete med denna kvinna. Huruvida hon har ringt och frågat mig saker (vilket väldigt många dagligen gör), kan jag inte utesluta. De svar hon påstår att jag har givit, t.ex vad gäller stimulering av husdjurs kön m.m., har jag aldrig uttalat.Det är ganska vanligt att folk påstår sig ha fått djur härifrån för att på det sättet "legalisera" sina djur (t.ex apor) och verka seriösa.MvhJonas Wahlström
    min idol!
  • Hondju­ret
    Äldre 15 Apr 09:47

    Jonas Wahlström skrev 2008-04-15 09:42:54 följande:


    HejJag har uppmärksammats om att det förekommer en person, som kallar sig ANOF, som påstår att hon står i regelbunden kontakt med mig och att vi kommer att göra en hemsida tiullsammans.Detta är lögn! Jag har inget som helst samarbete med denna kvinna. Huruvida hon har ringt och frågat mig saker (vilket väldigt många dagligen gör), kan jag inte utesluta. De svar hon påstår att jag har givit, t.ex vad gäller stimulering av husdjurs kön m.m., har jag aldrig uttalat.Det är ganska vanligt att folk påstår sig ha fått djur härifrån för att på det sättet "legalisera" sina djur (t.ex apor) och verka seriösa.MvhJonas Wahlström
    Hoppas detta nu verkligen var ett svar från Jonas!
  • Äldre 15 Apr 09:48
    Jonas Wahlström skrev 2008-04-15 09:42:54 följande:
    HejJag har uppmärksammats om att det förekommer en person, som kallar sig ANOF, som påstår att hon står i regelbunden kontakt med mig och att vi kommer att göra en hemsida tiullsammans.Detta är lögn! Jag har inget som helst samarbete med denna kvinna. Huruvida hon har ringt och frågat mig saker (vilket väldigt många dagligen gör), kan jag inte utesluta. De svar hon påstår att jag har givit, t.ex vad gäller stimulering av husdjurs kön m.m., har jag aldrig uttalat.Det är ganska vanligt att folk påstår sig ha fått djur härifrån för att på det sättet "legalisera" sina djur (t.ex apor) och verka seriösa.MvhJonas Wahlström
    Nämen.. Där ser man.. O jag som litade på ANOF....
    Dec-07: 107-93,4
  • Majora
    Äldre 15 Apr 09:49
    Majora skrev 2008-04-15 09:37:47 följande:
    Frigående i park, matning, undersökningar, etc.
    Fast det var ju ett sommarjobb under en vecka men ändå tycker dom är dumma ändå
  • Äldre 15 Apr 09:51
    Tant Greta skrev 2008-04-15 09:49:18 följande:
    Jag fick precis mejl från Skansen,Bo Jansson,som talar om att Jonas precis lagt in en dementi i tråden
    Tack för bekräftelsen...
    Dec-07: 107-93,4
Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?