• ANOF
    Äldre 14 Apr 21:15
    251618 visningar
    367 svar
    +3
    367
    251618

    Någon med erfarenheter av Svan?

    Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om?

  • Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?
  • Äldre 15 Apr 09:58

    Ojoj, den här tråden har ju fortsatt med schvung, måste jag säga...! :-d


    Heidi på fjället, utgången mjölk, hur uttalar man Toffifee? Allt du undrar, har Effellarna svar på!
  • origin­algute­girlde­nförst­a
    Äldre 15 Apr 09:59
    Tant Greta skrev 2008-04-15 09:49:18 följande:
    Jag fick precis mejl från Skansen,Bo Jansson,som talar om att Jonas precis lagt in en dementi i tråden
    Heja Jonas och skansen!
    Jag har en blogg som du kan läsa. Länk finns i mitt krypin
  • LickMe­Up
    Äldre 15 Apr 09:59
    T T skrev 2008-04-15 09:57:10 följande:
    Det är väl inte hans fel
    det är sant..
    vems är felet ?
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Tant Greta
    Äldre 15 Apr 09:59

    ANOF
    Om jag på mindre än ett dygn får svar från Skansen-akvariet,så kan jag tipsa dig om att mejla dit istället för vidare kontakt.


    ANOF skrev 2008-04-15 09:54:17 följande:
    Jonas Wahlström skrev 2008-04-15 09:42:54 följande: Hej Jonas. Jag vet inte riktigt om jag missförstått det här. Men jag trodde efter våran mail-kontakt att det här var klart med att du skulle vara medhjälpare åt den här sidan. Men jag vet inte om jag missförstått nu, det verkar inte så bra, och även lite konstigt. Men jag ber om ursäkt om det är något som jag missförstått.
  • Hondju­ret
    Äldre 15 Apr 09:59
    Alvi skrev 2008-04-15 09:58:48 följande:
    Ojoj, den här tråden har ju fortsatt med schvung, måste jag säga...! :-d
    hahaha
  • Hondju­ret
    Äldre 15 Apr 10:01

    detta måste väl bli en av klasssikerna i FLs historia!

  • Äldre 15 Apr 10:02
    Hondjuret skrev 2008-04-15 09:51:47 följande:
    Någon i tråden skrev ju att hon hade kontakt med Fredrik Reinfeldt, så nu vill vi ha in honom här också, tack *gnuggar händerna*
    Det var jag-o allt jag skrev var att jag skulle kunna jobba som statsminister...Eftersom jag har haft kontakt med honom....

    Men eftersom jag är en lögnaktig kärring så var det inte sant.. Jag skäms... Men det lät inte lika spännade att säga att jag känner byns handlare o därför kan jag sitta i kassan på Ica....
    Dec-07: 107-93,4
  • Hondju­ret
    Äldre 15 Apr 10:03
    Heisan skrev 2008-04-15 10:02:17 följande:
    Det var jag-o allt jag skrev var att jag skulle kunna jobba som statsminister...Eftersom jag har haft kontakt med honom....Men eftersom jag är en lögnaktig kärring så var det inte sant.. Jag skäms... Men det lät inte lika spännade att säga att jag känner byns handlare o därför kan jag sitta i kassan på Ica....
    ASG! Jag har lite kontakter på riktigt men ingen av dom vill jag utsätta för detta ställe
  • T T
    Äldre 15 Apr 10:04

    Du ljög alltså..Nä fy farao


    Heisan skrev 2008-04-15 10:02:17 följande:
    Det var jag-o allt jag skrev var att jag skulle kunna jobba som statsminister...Eftersom jag har haft kontakt med honom....Men eftersom jag är en lögnaktig kärring så var det inte sant.. Jag skäms... Men det lät inte lika spännade att säga att jag känner byns handlare o därför kan jag sitta i kassan på Ica....
  • origin­algute­girlde­nförst­a
    Äldre 15 Apr 10:07
    Hondjuret skrev 2008-04-15 10:01:24 följande:
    detta måste väl bli en av klasssikerna i FLs historia!
    Det är redan en legend.
    Jag har en blogg som du kan läsa. Länk finns i mitt krypin
Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?