• Anonym (Kaffedraken)

    Någon med erfarenheter av Svan?

    Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om?

  • Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?
  • Anonym (Kaffedraken)
    T T skrev 2008-04-15 10:04:39 följande:
    Du ljög alltså..Nä fy farao
    GråterFaller ned på knä o ber om Effellarnas förlåtelse o förståelse.. Jag är bara en ensam gammal tant med en Svanfetisch-eller hur det nu stavas-Visa nåd...Gråter

    Jag ville ju bara vara lite speciell jag med....*snyftar högt så snoret flyger*
    Dec-07: 107-93,4
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nä nu känner jag att måste gå o se Svan är nere vid sjön.. Får bjuda honom hem till mig på en kopp te o en bulle så att jag får nerverna under kontroll igen.. Denna outing o dessa känsloyttringar kan aldrig vara nyttiga för lilla hjärtat....


    Dec-07: 107-93,4
  • Anonym (Kaffedraken)
    smurfliza skrev 2008-04-15 10:11:26 följande:
    Vart försvann TS?
    Hon gick o matade Svan...
    Dec-07: 107-93,4
  • Anonym (Kaffedraken)
    lillamye skrev 2008-04-15 10:13:52 följande:
    hon skrev mail till mig hahha hon tog åt sig av inlägg 355 men jag sa väl aldrig att det va hon?
    Nej-jag förstod faktiskt inte att det var Ts du menade.. Hur kunde hon tro det....
    Dec-07: 107-93,4
  • Anonym (Kaffedraken)
    Heisan skrev 2008-04-15 10:14:56 följande:
    Nej-jag förstod faktiskt inte att det var Ts du menade.. Hur kunde hon tro det....
    ja jag vet då inte kände hon sig skyldig tro el? skrev bara "vissa" inga namn
    älskar min små prinsessor
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det här var ju en minst sagt spännande utveckling av tråden. Bra jobbat till den/de som kontaktat Skansenakvariet och fått en dementi av Jonas W.

    ANOF: jag skriver inte detta för att bråka med dig, men du borde kanske söka hjälp för ditt lite osunda intresse av att hjälpa, dressera och annars bara "ta hand" om olika sorters djur. Det är INTE NORMALT att ta hem svanar/andra vilda djur, ge dem antibiotika avsedd för människor och sedan tvätta dem med diskmedel.

  • Anonym (Kaffedraken)

    vadå har hon plockat hem en svan till sitt hem el vadå?

    fel att kontakta djursjukhus


    älskar mina små prinsessor
  • Anonym (Kaffedraken)
    lillamye skrev 2008-04-15 10:19:25 följande:
    vadå har hon plockat hem en svan till sitt hem el vadå?fel att kontakta djursjukhus
    Vet inte om hon gjort det..Skulle då inte förvåna mig!
Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?