• ANOF

    Någon med erfarenheter av Svan?

    Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om?

  • Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?
  • Heisan
    lillamye skrev 2008-04-15 10:19:25 följande:
    vadå har hon plockat hem en svan till sitt hem el vadå?fel att kontakta djursjukhus
    Men alltså... Åh.. Är det ingen som fattar vad Ts menar.. Det är klart att djursjukhus-som inte håller på så ofta med svanar är fulla med okunskap om hur man tar hand om dem om de är lite dåliga.. Ts o hennes vänner har delat med sig av sina ERFARENHETER till varandra o sitter därför på en mer gedigen kunskapsbank om just svanar... O de har kommit fram till att Kåvepenin o diskmedel funkar mot det mesta...

    ÄR det verkligen BARA jag som fattar vad Ts menar....*ser uppgiven ut*
    Dec-07: 107-93,4
  • Drakfisk

    Ja, TS har tagit hem svanar och "vårdat" dem; låtit dem sova i henne säng, gett dem antibiotika avsedd för människor, tvättat dem med diskmedel etc etc.


    ANOF skrev 2008-04-14 22:33:59 följande:
    Jag har själv vårdat Svan i hemmet, men aldrig så många som hon, och dety är absolut inget fel med det. Man märker hur svanen verkligen har en stor intelligens, och det går att få dom tama väldigt fort.
  • Udda

    Nä jag är rätt klar på de hela med

    Å följer med spänning va denna tråd mer ska utvisa


    Heisan skrev 2008-04-15 10:22:56 följande:
    Men alltså... Åh.. Är det ingen som fattar vad Ts menar.. Det är klart att djursjukhus-som inte håller på så ofta med svanar är fulla med okunskap om hur man tar hand om dem om de är lite dåliga.. Ts o hennes vänner har delat med sig av sina ERFARENHETER till varandra o sitter därför på en mer gedigen kunskapsbank om just svanar... O de har kommit fram till att Kåvepenin o diskmedel funkar mot det mesta...ÄR det verkligen BARA jag som fattar vad Ts menar....*ser uppgiven ut*
  • Hondjuret
    Udda skrev 2008-04-15 10:24:52 följande:
    Nä jag är rätt klar på de hela med Å följer med spänning va denna tråd mer ska utvisa
    jag tror den är på sluttampen. Själva crescendot var Jonas Wahlströms dementi.
  • Majora

    TS:

    Jag tycker att hela historien är tragisk, och att man hittar på något som proffessionella människor sedan måste ta sig tid för att dementera...

    För din egen skull, så sök hjälp, okej?

  • Hondjuret
    lillamye skrev 2008-04-15 10:27:41 följande:
    bäst du håller dig i skinnet TS TRO sig veta att hon kan når om djur jag ryser då jag tänker tillbaka på hennes sätt att avliva råttor och hamstar påstår att nån vet rekomenderat denna metod men det tro jag inte på huuuu lider med e små
    morbid som jag är vill jag gärna få en kortversion på vad dessa rekommenderade metoder var?
  • lillamye
    Hondjuret skrev 2008-04-15 10:32:05 följande:
    morbid som jag är vill jag gärna få en kortversion på vad dessa rekommenderade metoder var?
    jag mailar
    älskar mina små prinsessor
  • HelleGbg

    asså..nu har jag läst hela tråden...tror faktiskt inte att jag har läst någon mer underhållande tråd här någonsin har skrattat så jag blivit harmynt nästan----

Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?