• ANOF
    Äldre 14 Apr 21:15
    251078 visningar
    367 svar
    +3
    367
    251078

    Någon med erfarenheter av Svan?

    Svanar är dom mest fantastiska djur man kan tänka sig. Dom har en personlighet och är mycket intelligenta. Om man är nära en svan känner man vilken otrolig pondus och intelligens dom har. Är det någon som har erfarenheter av svan att berätta om?

  • Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?
  • Hondju­ret
    Äldre 15 Apr 10:40
    Udda skrev 2008-04-15 10:40:07 följande:
    ååå va nyfiken jag blev nu ;-D
    tro mig, you don't wanna know
  • Udda
    Äldre 15 Apr 10:42

    Trust me - I already do Now.... tyvärr.....


    Hondjuret skrev 2008-04-15 10:40:59 följande:
    tro mig, you don't wanna know
  • TheMil­ky
    Äldre 15 Apr 10:47

    I lööööve this tråd! När Jonas Whalström dementerade, och Ts svarade gjorde liksom min dag. Höhö, nej, nu ska jag fortsätta dra rådjursklövar efter mig i skogen... lägger spår åt hunden

  • Majora
    Äldre 15 Apr 10:53

    jag vill veta vad alla andra vet oxå

  • Dahlia­er
    Äldre 15 Apr 10:54
    TheMilky skrev 2008-04-15 10:47:22 följande:
    I lööööve this tråd! När Jonas Whalström dementerade, och Ts svarade gjorde liksom min dag.
    Visst var det ett klimax utan dess like
  • Toyama
    Äldre 15 Apr 11:08

    jag HATAR svanar dom e fina när dom guppar omkring i vattnet o doppar huvet .. de e allt

    TS: hmm ?!?!?!?!?

  • Vulgus­Profan­um
    Äldre 15 Apr 11:18

    .

    .Håll er till trådstarten!
    OT-inlägg och annat tjafs kommer att rensas bort och granskas!
    /Moderator

    .


    Beauty fades Dumb is forever!
  • Fröken Sophia
    Äldre 15 Apr 11:27

    Öhh, jag tycker mest att de fräser och gör utfall om man går förbi.

    Jäkligt otäcka djur det där.

  • Äldre 15 Apr 11:38

    ska köpa en svan i eftermiddag,,,eller,,,hämta då.....

  • Majora
    Äldre 15 Apr 11:52

    Fröken Sophia skrev 2008-04-15 11:27:14 följande:


    Öhh, jag tycker mest att de fräser och gör utfall om man går förbi.Jäkligt otäcka djur det där.
    Ja det där väsandet är riktigt... rysligt
  • Lovan
    Äldre 15 Apr 12:06


    FY på er!!!
    Vilka människor det finns som inte kan hålla sig från påhopp och annat dylikt!

    Tråden stängs omgående. Den kommer gås igenom och tillsägelser och varninga kommer att delas ut till er som inte kunnat hålla er ifrån elakheter.

    //Ond Moderator
  • ungkil­le95
    Äldre 2 Jun 12:58

    Haha jag postar ändå

  • Äldre 13 Sep 21:19

    Jag och min hustru brukar gå ned till området öster om Djurgårdsbrun, där det finns många änder, en enda kanadagås och ofta en eller några svanar.

    Vi brukar dela ut brödbitar, som änderna villigt äter upp under stor iver och uppständelse. Svanarna däremot går fram mot mig och väser hotfullt om jag inte ger honom eller henne förstanadsrätt på utdelade brödbitar. Jag upplever deras personlighet som obehaglig. Änderna visar glädje över de brödbitar de får, medan svanarna väser hotfullt.

    En av änderna brukar dra mig i byxbenet om jag inte ger henne en brödbit. Får hon inte genast en brödbit, drar hon häftigare i byxbenet. En fungerande överlevnadsstrategi, för hon får alltid en brödbit när hon drar mig i byxbenet.

  • Äldre 2 Oct 11:20

    Kände att ni som inte var med när ANOF härjade här har missat något fantastiskt så jag ville bara lyfta upp tråden, läs den ifrån början och jag lovar att ni kommer att få er ett skratt

  • Äldre 4 Oct 20:03
    vampyria2 skrev 2018-10-02 11:20:59 följande:

    Kände att ni som inte var med när ANOF härjade här har missat något fantastiskt så jag ville bara lyfta upp tråden, läs den ifrån början och jag lovar att ni kommer att få er ett skratt


    Haha tro om man blev nostalgisk när man såg den här gamla godingen! På den tiden hängde man här under annat namn, nu är man "nygammal".
  • Äldre 5 Oct 15:07
    +1
    Celaena skrev 2018-10-04 20:03:49 följande:
    Haha tro om man blev nostalgisk när man såg den här gamla godingen! På den tiden hängde man här under annat namn, nu är man "nygammal".
    Jag älskar ANOF bästa trollet ever <3
    Haha han och jag gick i klinch som bara de i flera trådar, han gick på ganska hårt angående min son i en tråg, när han sen gick ut med vem han var så mailade han faktiskt mig och bad om ursäkt för just den tråden, då växtre han hårt i mina ögon.
  • SHB
    Tue 11 Jan 2022 22:49

    Saknar ANOF, bästa bästa bästa ever

Svar på tråden Någon med erfarenheter av Svan?