• Melvis
    Äldre 27 Apr 16:06
    9502 visningar
    115 svar
    115
    9502

    Vad var du rädd för när du var liten?

    Ja som sagt, vilken var din största rädsla när du var liten?

    Nåt jag var rädd för var att det skulle komma en getinsvärm så stor att man inte kunde andas (när ja skulle sova)
    så jag korvade alltid in mig under täcket så att inte en endaste geting skulle kunna tränga sig igenom :)

  • Svar på tråden Vad var du rädd för när du var liten?
  • BabyEm
    Äldre 27 Apr 16:07
    #1

    Jag var rädd för otäcka gubbar under sängen

  • Spicy woman
    Äldre 27 Apr 16:09
    #2

    Skelett var min största fasa.

  • La Lola
    Äldre 27 Apr 16:10
    #3

    Människor.
    Ja det är sant.

    Vi bodde i en stuga i skogen o mamma var hemma med mig i 4 år innan hon började jobba.
    Vi hade bara en bil som pappa använde till o från jobbet, affären låg 7 km bort o vi umgick väldigt sällan med några andra.
    Kom det folk hem till oss så sprang jag o gömde mig så mamma fick locka fram mig.


    //Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • MiaP
    Äldre 27 Apr 16:10
    #4

    Sprutor! Trodde de kom och gav mig sprutor på nätterna när jag sov, brrrr!

  • Äldre 27 Apr 16:10
    #5

    Mörker-o det är det fortfarande...


    Dec-07: 107-90,7
  • Melvis
    Äldre 27 Apr 16:11
    #6

    :D

  • chilli­e
    Äldre 27 Apr 16:13
    #7
  • Äldre 27 Apr 16:17
    #8

    Vi bodde alltid i husvagn hela somrarna och det var gasoluppvärmning i den. För att man skulle veta att gasolen gjorde sitt jobb, kunde man se en liten låga genom ett hål i väggen på husvagnen, och jag var livrädd för att det skulle börja brinna där....!


    Ule buku på er!
  • Me o Mike
    Äldre 27 Apr 16:18
    #9

    haha... Vi hade en byrå i hallen som jag var LIIIIVRÄDD för!! Jag trodde att det skülle vara ett par svarta lackskor som steppade på dom!!

  • Vanilj­latte
    Äldre 27 Apr 16:20
    #10

    Det jag verkligen kommer ihåg att jag var rädd för var att mamma och pappa skulle dö ifrån mig när jag sov på natten. Minns att jag grät så jag skakade i pappas famn en kväll.. Vet inte hur gammal jag var, men jag var inte så stor.
    Sen var jag rädd för spindlar. (har utvecklat en enorm fobi för dem)


Svar på tråden Vad var du rädd för när du var liten?