• Anonym
    Äldre 18 May 13:25
    17330 visningar
    39 svar
    39
    17330

    Min man är "dålig" i sängen!!!

    Jag är sedan 7 år tillbaka tillsammans (och gift) med världens finaste kille. Han har ett stort hjärta och är verkligen en bra man! Är super attraherad av honom och han av mig. Han är min vän och stjälsvän...osv, osv!

    Men...vi klickar inte i sängen. Det är inte det att jag eller han inte är attraherade av varandra! Det är bara att jag känner mig som en runkdocka! Allt handlar om att han ska komma... han vill släppa ut alla de känslor han får när han ser mig... så han jukar skit snabbt och jag känner hela tiden att jag ska leva upp till hans fantasier! Han har olika saker som han gillar när jag gör... Men det är inte skönt för mig. När vi börjar älska så känns det underbart...men så börjar han juka och då känner jag mest att jag vill att det ska vara över. Jag har försökt prata med honom om detta....och försökt säga vad jag vill ha, men då säger han bara att han känner som om jag kritiserar honom i sängen. Han vill leva ut sina känlsor och tycker inte att det är något fel på det. Det är som om han inte fattar mina signaler, och han är inte heller intresserad av att lära sig eller utforska vad jag gillar. Han tror att allt handlar om att jag vill ha petting och förspel! Det är inte det! Jag vill att det ska vara sex för oss båda.... jag vill känna att mina fantasier också kommer fram och att det är lika viktigt att jag har det skönt som han! Igår försökt jag förföra honom... och utan ord vägleda honom! Jag kysste honom passionerat, satt på honom, gjorde det sakta osv..... men så säger han bara... jag ska göra det skönt för dig... och vänder mig i missionären och "runker av sig" i mig...... tack för det!!

    Jag har helt tappat lusten till sex! Fattar inte vad poängen är längre och det har resulterat i att jag inte längre vill så ofta! Det är ju inte ens skönt!!!! Bara jobbigt att ligga där och inte få leva ut!!

    Hjälp mig!!! Vad ska jag göra? Hur ska jag försöka få honom att förstå vad jag känner? Jag har försökt prata med honom lite......... men inte om det att jag bara vill att det ska vara över! Jag vill känna sex lust igen!!! När han är i mig så känner jag inget "där inne"!

  • Svar på tråden Min man är "dålig" i sängen!!!
  • Anonym
    Äldre 19 May 08:16
    #11

    typ samma bekymmer här, det är sån hets på hans orgasm så han juckar som en kanin i 2 min sen är det över, aptrist.

    pratar vi om det så blir han jättesårad o det dröjer länge tills han vill igen.
    Tyvärr har inte min man så stort sexbehov heller så 1 gång i månaden i 2 min.
    Jag kan tyvärr inte ger dig några råd då jag inte löst mitt egna ännu....

    Lycka till

  • Anonym
    Äldre 19 May 08:20
    #12

    Överraska honom och säg att ikväll blir det på mitt sätt och att du kommer få honom att njuta på ett helt annat sätt än vad han är van vid Ta över kommandot helt enkelt! Lycka till.

  • Anonym
    Äldre 19 May 08:24
    #13

    HA HA vi har EXAKT samma problem!

    Jag är ihop med värsta sortens juckare, får han inte köra i kaninfart tappar han ståndet o han är inte speciellt intresserad av hur jag har det :(

    Han är ju skitstressad över det själv, att alltid tappa så därför så fort vi ska byta ställning så TOKrunkar stackarn!

    Jag är inte längre speciellt intresserad av sex... men vi har varit ihop länge o jag ska ha barn om några månader så vi vet att vi kan om det behövs för fortplantningen :)

    Mitt råd till dig är ju bara att inte ställa upp om han inte gör mer som du vill, ni måste försöka hitta ett samspel... det ska inte bar avara kul för din kille.

    Lycka till

  • Anonym (min med)
    Äldre 19 May 08:26
    #14

    Jag känner igen mig i det du skriver, min man är också fantastisk på alla sätt utom i sängen!

    Han har dock en lite annan inställning än din för han vill göra det skönt för mig, men lyckas dåligt. Smeker för hårt, går fram för fort innan jag är redo osv. Jag försöker vägleda honom, men det brukar sluta med att jag ger upp, drar honom över mig och låter honom jucka på tills det går för honom... MIn lust är också mycket mindre nu än i tidigare förhållanden. Att vi har småbarn gör ju inte saken lättare direkt....

  • gulema­mman
    Äldre 19 May 09:10
    #15

    ts-visa honom denna tråd, för du beskriver ert problem väldigt målande! Det borde få honpm att öppna sig så pass att ni kan prata om det iaf utan att han känner sig påhoppad!

    lycka till

  • Anonym (googl­e)
    Äldre 19 May 09:13
    #16

    den här killen verkar inte vara klok. tänk om man hade den förmånen att ens sambo/partner VILLE pröva olika saker och berättade det tydligt, hade ju varit hur grymt som helst! upprepa vad du vill, lyssnar han inte så får du välja om du vill ha det såhär resten av livet.

  • Äldre 19 May 09:40
    #17

    Kul att SÅ många killar inte verkar ha någon fingertoppskänsla o bara vill köra på....

    Hur kul är det att vara tvungen att använda glidmedel för att man inte tror att tjejen kan lubricera liksom.. shit kille vänta 5 min så man hinner ifatt :(

  • Anonym
    Äldre 19 May 09:42
    #18

    Finns bara en lösning.
    P r a t a om det.

    Hur ska han annars förstå om du inte säger något?

  • gulema­mman
    Äldre 19 May 13:07
    #19

    anonym- men ehhh?? ts HAR ju försökt prata med honom om det!!! läs ordentligt!

  • Anonym (samma här)
    Äldre 19 May 13:09
    #20

    Känner igen det du skriver.. tyvärr får jag skylla mig själv för har inte riktigt sagt det rätt ut hur jag vill ha det.. Och så har vi småbarn så när vi väl knullar går d fort ialafall

    Men d är trist.. Ska fixa barnvakt någon helg så vi får vara ifred, och säga till hur jag vill ha det!

    För han har då ingen aning.. haha

    Dessutom tror ju Vissa killar att det räcker med en stor kuk.
    Men det är ju inte allt

Svar på tråden Min man är "dålig" i sängen!!!