• Anonym
    Äldre 22 May 17:08
    15820 visningar
    28 svar
    28
    15820

    är han inte intresserad längre?

    Jag är så nojig av mig...men jag är orolig att killen (den otroligt underbara) inte längre är intresserad av att träffa mig mer..
    Vi har bara träffats tre gånger och det har varit super bra, vi hade sex på första dejten...å andra...helt underbar sex (tycker jag) han tyckte det också sa han...
    Han har alltid skickat massor med sms till mig och skrivit hur underbar jag är etc...och nu är det tyst!! Inte ett enda sms idag eller igår från honom..Gahh..jag börjar tro att han inte vill träffa mig mer. Men har ringer mig istället ifs..
    Han har precis avslutat ett långt förhållande och hade inga planer på att träffa någon ny..tills jag dök upp...kanske är han lite försikig nu men jag är iaf nojig men vågar inte fråga honom rätt ut om det är såhär..
    Jag har förslagit att vi ska träffas, han vet att jag kan hela helgen och den här veckan (nästa vecka är min barnvecka) och han kanske ska träffa sina kompisar i helgen berättade han..Hmmm..
    Om man tycker om någon, vill man inte träffa den personen heeeela tiden, eller??

    Vad tror ni?
    Jag vill ringa honom och fråga om vi ska se snart, men jag känner att nu är det faktiskt hans tur att fråga mig eftersom jag har gjort det några ggr...Jag vill vara med honom nu!!!

  • Svar på tråden är han inte intresserad längre?
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 22 May 17:24
    #1

    puff...ingen som vill vara svara?

  • Anonym
    Äldre 22 May 17:28
    #2

    Det är alltid svårt i början av relationer. Tiden får visa vad han/du vill. Han kanske träffar fler än dig?

  • Takex
    Äldre 22 May 17:39
    #3

    Alltså det kan vara vad som helst, han kan bara vara ockuperad.
    Eller så kan det vara så att han inte alls är redo för något nytt utan bara körde hela det där bla bla bla för att få dig i säng.
    Eller så kanske han blev lite rädd, precis gjort slut, konstiga känslor för exet och sen nya för dig, kanske inte orkar bli fast för fort och vill sakta ner.

    Men annars så måste du komma ihåg att killar är fantastiska på att tycka att endast 2 - 3 timmar gått sen ni prata sist, när det är snarare 2 - 3 dagar. Dom vill faktiskt inte träffas heeela tiden som oss tjejer, dom kan tycka att var 3:e dag är heeela tiden. Killar är ju lite annorlunda och blir inte alls lika fästa.
    Varför skickar du inte bara ett random sms som inte kräver att han svarar, bara för att : )

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 22 May 17:46
    #4

    Ja, det kanske är så...men jag tycker så mycket om honom!!
    Har suttit och funderat på vad jag ska skriva till honom, "saknar dig" har jag kört så många ggr nu så det är han väl trött på..
    Några tips på vad jag kan skriva till honom för att visa hur jag känner? Eller ska jag ringa honom..gahh..varför ska det vara så svårt?? Det är verkligen så att när det är föööör bra för att vara sant, då kommer det alltid något som gör det sämre..varför kan det bara inte vara bra??
    Jag har ALDIRG fått så mycket fina kommentarer från någon som jag har fått från honom, hans sms får en att bli generad...

    Han kanske bara ville ha mig i säng och sen inte träffas mer..

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 22 May 17:47
    #5

    Jag tror inte att han träffar fler än mig, känner hans kompisar som säger att han inte gör det. Dom har även sagt att han verkar kär i mig....

  • Takex
    Äldre 22 May 17:54
    #6

    Neee.. alltså vi tjejer är så fåniga. Skulle ha varit mer specifik. När jag säger att du ska skicka ett sms så menar jag ett mer relaxed sms. När jag smsar en kille, min kille t ex som skulle bli irriterad om jag stör honom för mycket på jobbet bara för att gnälla om att jag saknar honom.. jag kan mer hitta på en situation.. eller ta en som redan existerar.. kanske har ni ett inside joke?

    Till exempel om anananser.. ja då kan du bara säga att du var på Vivo och dom hade extrapris på ananaser och det fick dig att skratta till och tänka på honom. Sen kan du klämma in något gulligt men som ändå får honom ogenerad typ att det fick dig att tänka på honom och sakna honom en gnutta.

    Sånna sms, lite mer spontana, chill. Inga gnäll pluttilutt sms. Dom får jag alltid svar på.

    Oj det var långt. Menar inte att skälla ut dig.

  • Lillia­nne
    Äldre 22 May 17:57
    #7

    Han tycker nog om dig och vill träffa dig. Men han vill väl såklart träffa sina vänner också!
    Låt honom få det.
    Och låt det få ta sin tid, det här med er. Det är lätt att döda något om det går för fort.
    Säg att du tycker om honom och att du vill träffa honom, gå sen ut och ha kul på egen hand med dina vänner, så möts ni sen upp när det passar för er båda .

    Ring och snacka lite med honom du.. det skadar ju inte

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 22 May 18:11
    #8

    Ni har rätt, vet ju sånt här innerst inne men jag iaf inte vara orolig. Men jag behöver nog inte det...det är bara så konstigt att från att ha skickat 20sms/dag till högst 1sms/dag...blir lite konstigt. Fast samtidigt ringer han mig och det är ju bra, vi har pratat varje dag...=)

    Jag ska INTE fråga om helgen eller när vi ska träffas....om jag kan hålla mig...gahh jag är KÄR i honom...han kanske har märkt det och blir lite rädd då..vad vet jag..
    Först tänkte jag att det kanske är för att vi hade sex på första daten men han ville ju träffa mig igen, mystiken å allt det där försvinner kanske om man har sex så snabbt...dumt kanske? Men båda ville ju ..

  • Anonym
    Äldre 22 May 18:19
    #9

    Han kanske inte ar helt over exet. Varfor tog det slut mellan dom?

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 22 May 18:34
    #10

    Jag vet inte riktigt men jag tror att det var han som gjorde slut. han har inte pratat så mycket om det mer än att han tröttnade på henne och att dom inte var så lika...
    Han tycker jättemycket om henne, mer vet jag inte..

    Kanske har inte kommit över henne, men han säger att han vill träffa mig och se vart det leder...och att han har känslorna utanpå kroppen...vad betyder det???

Svar på tråden är han inte intresserad längre?