• Äldre 26 May 19:01
    689 visningar
    11 svar
    11
    689

    Svar snabbt please! ang hotmail...

    Jag har precis skaffta en homailadress. På nya live.se , har nu lämnat ut den till någon, som då undrar om det är msn..Jo, jag vet vad det är, men jag vet inte om jag har det och jag vill inte använda det. Vill ha vanliga meddelanden bara. Svara snabbt snälla!

  • Svar på tråden Svar snabbt please! ang hotmail...
  • Äldre 26 May 19:02
    #1

    Man har msn när man har hotmail konto, skillnaden är att om du vill använda msn så laddar du ner programmet

  • Fru annmi
    Äldre 26 May 19:04
    #2
    jonnysbrud skrev 2008-05-26 19:02:50 följande:
    Man har msn när man har hotmail konto, skillnaden är att om du vill använda msn så laddar du ner programmet
    Precis,Jag har Hotmail men använder inte msn utan bara Mail!
  • Äldre 26 May 19:05
    #3

    Ok. Så då kan jag svara att jag inte använder det..än? Fånigt svar kanske..Är helt ny vad gäller hotmail, skaffade det för att kunna brevväxla med "någon" Som jag misstänker är mer haj på datorer än vad jag e...hmm..

  • Äldre 26 May 19:05
    #4

    säg att du inte tycker om att använda msn men att du gärna skriver via mail

  • Äldre 26 May 19:06
    #5

    Åh, vad bra. Man låter inte fånig då hoppas jag..

  • Äldre 26 May 19:09
    #6

    Nej det gör du inte. Lycka till, och testa gärna msn någon gång med det är kul det med

  • Äldre 26 May 19:30
    #7

    Hur funkar det då? Ja, jag vet ju hur det går till, men inte hur man gör..

  • Knasis
    Äldre 26 May 19:33
    #8

    MSN är ju mer som en chatt mellan er två. Man skriver och får svar i ett och samma "fönster". Mycket snabbare och enklare än mail.

  • Äldre 26 May 19:38
    #9

    Du laddar ju först och främst ner msn till datorn vid msn.se, när du öppnar msn så ser du alla dina kontakter och om dom är gröna (online) så kan du prata med dom, precis som du gör här men då är det bara du och den personen du vill prata med som ser konservationen, du kan även ta in flera kontakter i samma konservation via knapparna på msn.

  • Äldre 26 May 19:55
    #10

    Ok. Får fundera på det då Kör på vanliga viset så länge..Tackar!!

  • Äldre 26 May 21:08
    #11

    Troligen vill killen chatta med dig direkt :) man kan även ha webcamera till msn se att man se varandra, det kan bli rätt kul

Svar på tråden Svar snabbt please! ang hotmail...