• Anonym
    Äldre 28 Jul 00:19
    937 visningar
    4 svar
    4
    937

    Äckliga bilder

    Jag surfade omkring på nätet... fråga mig inte varför men jag kollade på olika abort bilder. foster i olika veckor. Jag har själv gjort abort i helgen, i v 8 + nått... Jag mår så dåligt över detta. och jag straffar mig själv genom att kolla på en massa bilder. Är jag en mördare nu? herregud vad har jag gjort????? Hur ska jag nånsin komma levandes ur denna mardröm??? Väck mig nån snälla, säg att jag aldrig genomförde aborten, säg att min lilla skatt lever inom mig fortfarande... TYSTNAD! det är ingen mardröm. Jag tog ett dumt beslut som jag måste leva med för resten av mitt liv. MEN hur ska det gå till? Hur ska jag vända detta till något bra?

  • Svar på tråden Äckliga bilder
  • Vinga8­4
    Äldre 28 Jul 00:26
    #1

    Du ska sluta upp att kolla runt på de där! Inget som hjälper dig till det bättre!! Usch jag vet hu du känner för jag ahr gjort precis samma sak fast i v.12 med. Jag hittade bilder som jag önskade jag inte hade hittat för jag tänker bara på vad jag gjorde fast jag itne hade något bättre val den gången. Men en sak vet jag och det är att jag ALDRIG mer kommer göra en abort!

    Men snälla lilla själ, gör inte dig själv mer illa än du redan gjort med dessa dumma bilder. Allt som händer har en mening och det kan låta fel nu..

  • Shadil­ly
    Äldre 28 Jul 01:51
    #2

    Att surfa runt på pro-life sajter ger dig knappast någonting. Det är fullt med fejkade bilder som är framställda bara för att visa lögner.
    Sök dig till klinikens kurator istället och få hjälp. Dina barn får det bättre när du kan och är redo att ta hand om dem.

  • Anonym (M)
    Mon 1 Jul 2019 00:30
    #3

    Har varit i samma sits

  • Anonym (.)
    Mon 1 Jul 2019 00:35
    #4
    Anonym (M) skrev 2019-07-01 00:30:07 följande:

    Har varit i samma sits


    Tack för ditt djuplodande bidrag till ts, så här 11 är senare
Svar på tråden Äckliga bilder