• Anonym (frust­rerad)
    Äldre 14 Aug 00:17
    2433 visningar
    72 svar
    72
    2433

    Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!

    Vad är det för skitsnack som dom flesta pojkvänner kör med, min sambo likadan:
    "Jag bryr mig mest om hur skönt du har det", men när det kommer till kritan och killen kommer tidigt utan att tjejen hunnit riktigt så långt än, så är det tack och god natt! Helt plödsligt när man är som kåtast och snart är där så kommer den andra och orkar inte ha sex mer?! Kan inte ens försöka få tjejen att komma på annat sätt? Nej nej, det hörs bara ett ynkligt "förlåt". Snacka om avbrutet samlag! Då kunde man likagärna varit utan och kört själv!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 20:37
    Var har det skrivits att jag bara har legat där utan att anstränga mig för att komma?! Problemet är inte för mig att komma! Det är inte heller själva sexet som jag klagar på, för det är jättebra! Jag kommer sgs varje gång, för jag vet hur jag ska göra för att komma!
    Problemet är att jag tycker det är j**ligt egoistiskt av snubben att de ggr jag inte hinner komma på 4 sekunder (kan bero på många olika saker, tex stress eller annat)så är han nöjd och tycker att allt är över för att han har kommit! Så bara för att han slaknar efter orgasm så tycker han att allt är över, för han orkar minsann inte göra mer! Medan jag ligger lika kåt som tidigare. Och jag har pratat med honom om det här, så vi får väl se om det händer igen eller inte.
    Fast jag är j**ligt sugen på att som någon också skrev bara hoppa av när jag har kommit, vadå, då är jag nöjd och klar!

  • Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:38
    #11
    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:34:34 följande:
    Jag har sex för min egen skull.Förväntar mig inte att få en orgasm serverad.Jag ser till att komma, det ligger i mitt intresse.Sluta vara så lata tjejer.Vill ni komma får ni väl anstränga er.
    Äh sex mellan en själv och den man älskar är inget man gör för sig själv! Helt fel!! Det är något man har TILLSAMMANS!
  • Anonym
    Äldre 14 Aug 00:38
    #12

    Ja värst är fan när man får höra ett "förlåt"...

  • Anonym (SD)
    Äldre 14 Aug 00:42
    #13
    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:38:03 följande:
    Äh sex mellan en själv och den man älskar är inget man gör för sig själv! Helt fel!! Det är något man har TILLSAMMANS!
    Så talar någon som aldrig får komma
  • Anonym (jk)
    Äldre 14 Aug 00:42
    #14

    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:38:03 följande:


    Äh sex mellan en själv och den man älskar är inget man gör för sig själv! Helt fel!! Det är något man har TILLSAMMANS!
    Man har sex tillsammans men det är upp till mig att se till att jag kommer.
    Så trött på alla som kräver att tjejer som blir sura för att de inte kommer.
    Se till att komma då!!
    Ansträng dig lite.
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:45
    #15
    Anonym (SD) skrev 2008-08-14 00:42:13 följande:
    Så talar någon som aldrig får komma
    ASG! Mmm ok..
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:45
    #16

    Så talar någon som har ett betydelsefullt förhållande!

  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:47
    #17
    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:42:13 följande:
    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:38:03 följande: Man har sex tillsammans men det är upp till mig att se till att jag kommer.Så trött på alla som kräver att tjejer som blir sura för att de inte kommer.Se till att komma då!! Ansträng dig lite.
    Jag behöver inte anstränga mig!
  • Anonym (jk)
    Äldre 14 Aug 00:49
    #18

    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:45:47 följande:


    Så talar någon som har ett betydelsefullt förhållande!
    Vem var det där riktat till?
  • Anonym (frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 14 Aug 00:50
    #19

    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:42:13 följande:


    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:38:03 följande:
    Man har sex tillsammans men det är upp till mig att se till att jag kommer.Så trött på alla som kräver att tjejer som blir sura för att de inte kommer.Se till att komma då!! Ansträng dig lite.
    Jag har INGA problem med att komma och jag gör det mycket ofta, självklart är det jag som vet bäst hur jag ska komma och då är det mest upp tillmig, men ge mig iaf 10 minuter!
    Klart man skulle få ett sånt svar av en kille! Mitt inlägg handlar om varför KILLAR inte kan anstränga sig lite mer när dom nu måste ha så bråttom att komma?! Man hinner ju inte ens säga PU förns fanskapet har spottat ut och då är det ta mig fan HANS problem, och HAN som kanske ska öva på att hålla tillbaka lite mer!
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:51
    #20

    Till den som skrev att så talar en som aldrig får komma..

Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!