• Anonym (frust­rerad)
    Äldre 14 Aug 00:17
    2442 visningar
    72 svar
    72
    2442

    Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!

    Vad är det för skitsnack som dom flesta pojkvänner kör med, min sambo likadan:
    "Jag bryr mig mest om hur skönt du har det", men när det kommer till kritan och killen kommer tidigt utan att tjejen hunnit riktigt så långt än, så är det tack och god natt! Helt plödsligt när man är som kåtast och snart är där så kommer den andra och orkar inte ha sex mer?! Kan inte ens försöka få tjejen att komma på annat sätt? Nej nej, det hörs bara ett ynkligt "förlåt". Snacka om avbrutet samlag! Då kunde man likagärna varit utan och kört själv!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 20:37
    Var har det skrivits att jag bara har legat där utan att anstränga mig för att komma?! Problemet är inte för mig att komma! Det är inte heller själva sexet som jag klagar på, för det är jättebra! Jag kommer sgs varje gång, för jag vet hur jag ska göra för att komma!
    Problemet är att jag tycker det är j**ligt egoistiskt av snubben att de ggr jag inte hinner komma på 4 sekunder (kan bero på många olika saker, tex stress eller annat)så är han nöjd och tycker att allt är över för att han har kommit! Så bara för att han slaknar efter orgasm så tycker han att allt är över, för han orkar minsann inte göra mer! Medan jag ligger lika kåt som tidigare. Och jag har pratat med honom om det här, så vi får väl se om det händer igen eller inte.
    Fast jag är j**ligt sugen på att som någon också skrev bara hoppa av när jag har kommit, vadå, då är jag nöjd och klar!

  • Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!
  • Anonym (jk)
    Äldre 14 Aug 00:51
    #21

    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:47:16 följande:


    Jag behöver inte anstränga mig!
    Nej, för du blir ju skitsur och ledsen om han kommer utan att du kommit.
    Det skrev du nyss.

    Vem vill ha en skitsur tjej??
    Klart han känner sig tvingad att få dig att komma.
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:51
    #22

    Ja självklart! Men det jag menar är att jag tycker , som du säger, att han kan vänta då eftersom det ändå handlar om ER!

  • Anonym (jk)
    Äldre 14 Aug 00:52
    #23

    Anonym (frustrerad) skrev 2008-08-14 00:50:34 följande:


    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:42:13 följande:
    Jag har INGA problem med att komma och jag gör det mycket ofta, självklart är det jag som vet bäst hur jag ska komma och då är det mest upp tillmig, men ge mig iaf 10 minuter!Klart man skulle få ett sånt svar av en kille! Mitt inlägg handlar om varför KILLAR inte kan anstränga sig lite mer när dom nu måste ha så bråttom att komma?! Man hinner ju inte ens säga PU förns fanskapet har spottat ut och då är det ta mig fan HANS problem, och HAN som kanske ska öva på att hålla tillbaka lite mer!
    Du får väl anstränga dig bättre. Sluta lägg på hans ansvar att få dig att komma.

    DU kanske borde öva på att komma lite snabbare.
    Sluta skylla ifrån dig.

    Jag är för övrigt inte kille.
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:53
    #24
    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:51:07 följande:
    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:47:16 följande: Nej, för du blir ju skitsur och ledsen om han kommer utan att du kommit.Det skrev du nyss.Vem vill ha en skitsur tjej??Klart han känner sig tvingad att få dig att komma.
    haha njae jag skrev att jag skulle bli sur om han sket fullständigt i hur jag hade det! Eller jag menade iaf så..
  • Anonym (jk)
    Äldre 14 Aug 00:54
    #25

    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:53:06 följande:


    haha njae jag skrev att jag skulle bli sur om han sket fullständigt i hur jag hade det! Eller jag menade iaf så..
    Det var inte vad du skrev, men okej. Det är stor skillnad.
    Om man har sex med någon som skiter i hur man har det kan man använda dildo istället.
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:56
    #26

    kanske uttryckte mig klumpigt.. Kl e fan 1 och jag är bängtrött!

  • Anonym (åldra­s)
    Äldre 14 Aug 01:37
    #28

    Oroa er inte, minns också när tidig sädestömning var det stora problemet. Kommer en dag när man längtar tillbaks till 4 sekunders mannen. När ni leker och leker timme ut och timme in och han ändå inte är riktigt där, då har ni problem. Varje ålder har sin charm.

  • Äldre 14 Aug 01:56
    #29
    Anonym skrev 2008-08-14 00:38:51 följande:
    Ja värst är fan när man får höra ett "förlåt"...
    Jag brukar efter 4 juck och en suck säga 'Fy faen va bra jag är', vända mig om och somna!
  • minatr­e
    Äldre 14 Aug 08:17
    #30

    Anonym (jk)

    Vilken super bra lösning på problemet, "gör det själv". Ja det är ju precis vad hon skrev i sin TS att om han ändå inte intresserar sig för hennes orgasm så kan hon lika gärna köra helt på egen hand. Jag kommer nästan alltid först men säger självklart inte tack och godnatt sedan och somnar utan när jag har sex med ngn så är det VI som har sex och inte bara jag. Då är det självklart att han oxå ska komma (och ibland jag med ngn gång till ). Det borde vara lika självklart för killen att att båda kommer när man har sex tillsammans.

    Undrar hur glad killen skulle bli om jag efter att jag kommit puttade bort honom och sa "du får väl själv ansvara för din orgasm" och pekade på högerhanden...tror nog att killar som fick den behandlingen vid sex skulle sura MINST lika mycket som ngn tjej om inte mer!!

    Om det är så att du ensam får ansvara för att du får orgasm i ditt förhållande tycker jag faktiskt mäst synd om dig dock! Själv skulle jag inte vilja vara med en man som hade den inställningen! Jag älskar att se honom komma, han borde göra det samma!!!!! Och man är två om att ha sex, att vara självisk hör inte sexlivet till och är man det så har man missat HELA poängen med att ha sex med ngn annan än just sig själv!

  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 08:23
    #31
    minatre skrev 2008-08-14 08:17:35 följande:
    Anonym (jk)Vilken super bra lösning på problemet, "gör det själv". Ja det är ju precis vad hon skrev i sin TS att om han ändå inte intresserar sig för hennes orgasm så kan hon lika gärna köra helt på egen hand. Jag kommer nästan alltid först men säger självklart inte tack och godnatt sedan och somnar utan när jag har sex med ngn så är det VI som har sex och inte bara jag. Då är det självklart att han oxå ska komma (och ibland jag med ngn gång till ). Det borde vara lika självklart för killen att att båda kommer när man har sex tillsammans. Undrar hur glad killen skulle bli om jag efter att jag kommit puttade bort honom och sa "du får väl själv ansvara för din orgasm" och pekade på högerhanden...tror nog att killar som fick den behandlingen vid sex skulle sura MINST lika mycket som ngn tjej om inte mer!! Om det är så att du ensam får ansvara för att du får orgasm i ditt förhållande tycker jag faktiskt mäst synd om dig dock! Själv skulle jag inte vilja vara med en man som hade den inställningen! Jag älskar att se honom komma, han borde göra det samma!!!!! Och man är två om att ha sex, att vara självisk hör inte sexlivet till och är man det så har man missat HELA poängen med att ha sex med ngn annan än just sig själv!
    Bra! Precis så menade jag ovan, men fick inte ut orden!
Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!