• Anonym (frust­rerad)
    Äldre 14 Aug 00:17
    2435 visningar
    72 svar
    72
    2435

    Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!

    Vad är det för skitsnack som dom flesta pojkvänner kör med, min sambo likadan:
    "Jag bryr mig mest om hur skönt du har det", men när det kommer till kritan och killen kommer tidigt utan att tjejen hunnit riktigt så långt än, så är det tack och god natt! Helt plödsligt när man är som kåtast och snart är där så kommer den andra och orkar inte ha sex mer?! Kan inte ens försöka få tjejen att komma på annat sätt? Nej nej, det hörs bara ett ynkligt "förlåt". Snacka om avbrutet samlag! Då kunde man likagärna varit utan och kört själv!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 20:37
    Var har det skrivits att jag bara har legat där utan att anstränga mig för att komma?! Problemet är inte för mig att komma! Det är inte heller själva sexet som jag klagar på, för det är jättebra! Jag kommer sgs varje gång, för jag vet hur jag ska göra för att komma!
    Problemet är att jag tycker det är j**ligt egoistiskt av snubben att de ggr jag inte hinner komma på 4 sekunder (kan bero på många olika saker, tex stress eller annat)så är han nöjd och tycker att allt är över för att han har kommit! Så bara för att han slaknar efter orgasm så tycker han att allt är över, för han orkar minsann inte göra mer! Medan jag ligger lika kåt som tidigare. Och jag har pratat med honom om det här, så vi får väl se om det händer igen eller inte.
    Fast jag är j**ligt sugen på att som någon också skrev bara hoppa av när jag har kommit, vadå, då är jag nöjd och klar!

  • Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!
  • Im Fabulo­us
    Äldre 14 Aug 08:26
    #32

    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:34:34 följande:


    Jag har sex för min egen skull.Förväntar mig inte att få en orgasm serverad.Jag ser till att komma, det ligger i mitt intresse.Sluta vara så lata tjejer.Vill ni komma får ni väl anstränga er.
    Men man kanske behöver få lite tid på sig? Det måste ju vara en kompromiss. Om du bara har sex för din egen skull tycker jag att du lika gärna kan runka, istället för att vara respektlös mot den du sexar med.
  • Im Fabulo­us
    Äldre 14 Aug 08:28
    #33

    .. Är sex förresten något som bara ska bli överstökat? Det verkar (anonym jk) tycka?

  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 08:30
    #34
    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:54:22 följande:
    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:53:06 följande: Det var inte vad du skrev, men okej. Det är stor skillnad.Om man har sex med någon som skiter i hur man har det kan man använda dildo istället.
    använda dildo? Nä då gör jag slut ist..
  • Anonym (x)
    Äldre 14 Aug 08:30
    #35

    Haha, min man är lika ego han, men han är i alla fall ärlig om det!

  • Kazzoo
    Äldre 14 Aug 09:03
    #36

    Förstår inte det.. Jag har gärna lång sex som börjar med (om jag får) att ge oralsex med smekningar, och sedan "vanliga sexet" och får jag avslutar jag gärna med oralsex igen..
    Men det är väl bara jag...

  • shells­tr
    Äldre 14 Aug 10:08
    #37

    Anonym (frustrerad) skrev 2008-08-14 00:17:50 följande:


    Vad är det för skitsnack som dom flesta pojkvänner kör med, min sambo likadan:"Jag bryr mig mest om hur skönt du har det", men när det kommer till kritan och killen kommer tidigt utan att tjejen hunnit riktigt så långt än, så är det tack och god natt! Helt plödsligt när man är som kåtast och snart är där så kommer den andra och orkar inte ha sex mer?! Kan inte ens försöka få tjejen att komma på annat sätt? Nej nej, det hörs bara ett ynkligt "förlåt". Snacka om avbrutet samlag! Då kunde man likagärna varit utan och kört själv!
    Fan heller. Jag kör ALLTID vidare efteråt med händer eller leksak!
  • Anonym (frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 14 Aug 15:44
    #38

    Anonym (åldras) skrev 2008-08-14 01:37:31 följande:


    Oroa er inte, minns också när tidig sädestömning var det stora problemet. Kommer en dag när man längtar tillbaks till 4 sekunders mannen. När ni leker och leker timme ut och timme in och han ändå inte är riktigt där, då har ni problem. Varje ålder har sin charm.
    Hmmm...hur länge ska jag behöva vänta på det..??? Min karl är ju över 35..
  • Anonym (frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 14 Aug 15:49
    #39
    Add3 skrev 2008-08-14 01:56:10 följande:
    Jag brukar efter 4 juck och en suck säga 'Fy faen va bra jag är', vända mig om och somna!

    Ja det är bra att ha självförtroende!
  • Anonym (frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 14 Aug 15:53
    #40

    minatre:
    Jajamänsan!

    Kazzoo och shellstr:
    Var har ni varit hela mitt liv??!

  • Äldre 14 Aug 15:54
    #41

    har inte det problemet dock, men förstår dig ts. hatar egon. men man har ju ansvar för sin egna njutning med.

Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!