• Anonym (frust­rerad)
    Äldre 14 Aug 00:17
    2432 visningar
    72 svar
    72
    2432

    Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!

    Vad är det för skitsnack som dom flesta pojkvänner kör med, min sambo likadan:
    "Jag bryr mig mest om hur skönt du har det", men när det kommer till kritan och killen kommer tidigt utan att tjejen hunnit riktigt så långt än, så är det tack och god natt! Helt plödsligt när man är som kåtast och snart är där så kommer den andra och orkar inte ha sex mer?! Kan inte ens försöka få tjejen att komma på annat sätt? Nej nej, det hörs bara ett ynkligt "förlåt". Snacka om avbrutet samlag! Då kunde man likagärna varit utan och kört själv!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 20:37
    Var har det skrivits att jag bara har legat där utan att anstränga mig för att komma?! Problemet är inte för mig att komma! Det är inte heller själva sexet som jag klagar på, för det är jättebra! Jag kommer sgs varje gång, för jag vet hur jag ska göra för att komma!
    Problemet är att jag tycker det är j**ligt egoistiskt av snubben att de ggr jag inte hinner komma på 4 sekunder (kan bero på många olika saker, tex stress eller annat)så är han nöjd och tycker att allt är över för att han har kommit! Så bara för att han slaknar efter orgasm så tycker han att allt är över, för han orkar minsann inte göra mer! Medan jag ligger lika kåt som tidigare. Och jag har pratat med honom om det här, så vi får väl se om det händer igen eller inte.
    Fast jag är j**ligt sugen på att som någon också skrev bara hoppa av när jag har kommit, vadå, då är jag nöjd och klar!

  • Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!
  • Anonym (jk)
    Äldre 14 Aug 20:41
    #51
    gulemamman skrev 2008-08-14 20:31:58 följande:
    jk- jamen det handlar väl inte om att lägga ansvaret för sin orgasm på någon annan!! Utan helt enkelt om sunt förnuft och killens egoism i det här fallet!!! Jag tycker oxå att det är ett väldigt vanligt förekommande fenomen att så fort killen kommit är det över...kommer tjejen först så är det liksom självklart att fortsätta tills han kommer oxå!! Varför har inte en del killar samma inställning??? det är egoism och lathet!!!
    Sunt förnuft är att se till att man själv kommer.
    Det gör killar. Smarta varselser.
  • shells­tr
    Äldre 14 Aug 20:49
    #52

    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 20:41:42 följande:


    Sunt förnuft är att se till att man själv kommer. Det gör killar. Smarta varselser.
    haha, om man är riktigt smart så låter man sin kvinna komma. annars blire till ett helvete
  • Anonym (frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 14 Aug 20:57
    #53

    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 20:41:42 följande:


    Sunt förnuft är att se till att man själv kommer. Det gör killar. Smarta varselser.
    Kallas även egoism. De flesta gillar det nog bäst när man har sex tillsammans. Alla är vi olika. Men döm inte mig innan du läst det jag skrivit.
  • Kazzoo
    Äldre 14 Aug 21:02
    #54

    Ja sex har man tillsammans
    Annars är det väl onani

  • Anonym (frust­rerad) Trådstartaren
    Äldre 14 Aug 21:06
    #55
    Kazzoo skrev 2008-08-14 21:02:55 följande:
    Ja sex har man tillsammans Annars är det väl onani

    Men det är ju också samtidigt trevligt att onanera tillsammans!
  • Kazzoo
    Äldre 14 Aug 21:14
    #56

    Jo det är det absolut

  • Mephal­a the ranger
    Äldre 14 Aug 22:18
    #58

    Ifall man vill ha mer sex som kille så ser man till att tjejen kommer, gärna fler gånger. Skulle man måste ha sex med en som skiter i en så skulle det bli kanske två gånger och sen kan man lika gärna onanera. Fattar inte ni killar att orgasmgaranti är lika med massa mer sex för er egen del =D

  • shells­tr
    Äldre 14 Aug 22:22
    #59

    Mephala the ranger skrev 2008-08-14 22:18:54 följande:


    Ifall man vill ha mer sex som kille så ser man till att tjejen kommer, gärna fler gånger. Skulle man måste ha sex med en som skiter i en så skulle det bli kanske två gånger och sen kan man lika gärna onanera. Fattar inte ni killar att orgasmgaranti är lika med massa mer sex för er egen del =D
    precis!
  • engdah­l
    Äldre 14 Aug 22:31
    #60

    Mephala the ranger skrev 2008-08-14 22:18:54 följande:


    Ifall man vill ha mer sex som kille så ser man till att tjejen kommer, gärna fler gånger. Skulle man måste ha sex med en som skiter i en så skulle det bli kanske två gånger och sen kan man lika gärna onanera. Fattar inte ni killar att orgasmgaranti är lika med massa mer sex för er egen del =D
    Kunde inte sagt det bättre själv. Så därför citerar jag...
  • Äldre 16 Aug 01:08
    #60

    Anonym (frustrerad) skrev 2008-08-14 15:49:55 följande:


    Ja det är bra att ha självförtroende!
    Ja, om man bara är tillräckligt egenkär så bekommer smådetaljer som andra människor en inte så mycket...
Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!