• Anonym (frust­rerad)
    Äldre 14 Aug 00:17
    2437 visningar
    72 svar
    72
    2437

    Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!

    Vad är det för skitsnack som dom flesta pojkvänner kör med, min sambo likadan:
    "Jag bryr mig mest om hur skönt du har det", men när det kommer till kritan och killen kommer tidigt utan att tjejen hunnit riktigt så långt än, så är det tack och god natt! Helt plödsligt när man är som kåtast och snart är där så kommer den andra och orkar inte ha sex mer?! Kan inte ens försöka få tjejen att komma på annat sätt? Nej nej, det hörs bara ett ynkligt "förlåt". Snacka om avbrutet samlag! Då kunde man likagärna varit utan och kört själv!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-14 20:37
    Var har det skrivits att jag bara har legat där utan att anstränga mig för att komma?! Problemet är inte för mig att komma! Det är inte heller själva sexet som jag klagar på, för det är jättebra! Jag kommer sgs varje gång, för jag vet hur jag ska göra för att komma!
    Problemet är att jag tycker det är j**ligt egoistiskt av snubben att de ggr jag inte hinner komma på 4 sekunder (kan bero på många olika saker, tex stress eller annat)så är han nöjd och tycker att allt är över för att han har kommit! Så bara för att han slaknar efter orgasm så tycker han att allt är över, för han orkar minsann inte göra mer! Medan jag ligger lika kåt som tidigare. Och jag har pratat med honom om det här, så vi får väl se om det händer igen eller inte.
    Fast jag är j**ligt sugen på att som någon också skrev bara hoppa av när jag har kommit, vadå, då är jag nöjd och klar!

  • Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!
  • Mary Lo
    Äldre 16 Aug 01:11
    #61

    Grundproblematiken handlar nog om:

    1. En himla massa tjejer fejkar orgasmer och killarna lär sig faktiskt inte hur det funkar. Att de kanske måste ligga där och gnugga i 20 minuter med exakt likadana rörelser hela tiden, eller vad det nu må vara. Tjejerna tröttnar och fejkar helt enkelt och killarna lallar vidare och tror att det är pissenkelt.

    2. En himla massa killar är superegoister. Sorry, men jag upplever det så. Och ingen tjej har någonsin sagt att "ursäkta mig men hade du tänkt att det hela var över nu, bara för att DU har kommit??".

  • Mary Lo
    Äldre 16 Aug 01:12
    #62

    Jag förvånas över alla de killar som säger "det viktigaste för mig är att tjejen får orgasm" och sedan inte ens kan hitta klitoris.

  • Anonym (sex??­)
    Äldre 16 Aug 01:18
    #63

    har inte läst hela tråden men håller med de hon skriver i TS.. har aldrig fått komma tillsammans med en kille för att när dom väl har kommit så e de slut.. sen ligger man där å e lika kåt som innan.. å dom säger att dom alltid vill att tjejen ska komma, men gör något åt de då iställer för att avsluta när ni är klara.. men om vi nu lyckas komma innan ni killar så kanske vi ska hoppa av å säga att nu e de klart för nu har jag kommit så nu orkar jag inte mer?

  • Mary Lo
    Äldre 16 Aug 01:22
    #64

    Anonym (sex??) skrev 2008-08-16 01:18:15 följande:


    har inte läst hela tråden men håller med de hon skriver i TS.. har aldrig fått komma tillsammans med en kille för att när dom väl har kommit så e de slut.. sen ligger man där å e lika kåt som innan.. å dom säger att dom alltid vill att tjejen ska komma, men gör något åt de då iställer för att avsluta när ni är klara.. men om vi nu lyckas komma innan ni killar så kanske vi ska hoppa av å säga att nu e de klart för nu har jag kommit så nu orkar jag inte mer?
    Jag ska göra det nästa gång. Ska köra stenhårt med min rabbit och sedan stensova.

    Det här är en jätteintressant diskussion faktiskt. Jag är inte usel i sängen och jag har inte jättehöga krav, men majoriteten av dem män jag har legat med har snackat jävligt högt och brett om hur de "kan ge oralsex i timmar" och att det är "det viktigaste" att kvinnan kommer. Gärna att hon kommer tre, frya gånger på raken (för det gjorde ju hans förra flickvän, haha!): och sedan är det ungefär samma känsla som när man börjar onanera men inser att man egentligen inte har lust, utan vill kolla på tv istället.

    Med andra ord: inte så bra.
  • Äldre 16 Aug 01:33
    #65

    Mary Lo skrev 2008-08-16 01:22:12 följande:


    Anonym (sex??) skrev 2008-08-16 01:18:15 följande:
    Jag ska göra det nästa gång. Ska köra stenhårt med min rabbit och sedan stensova. Det här är en jätteintressant diskussion faktiskt. Jag är inte usel i sängen och jag har inte jättehöga krav, men majoriteten av dem män jag har legat med har snackat jävligt högt och brett om hur de "kan ge oralsex i timmar" och att det är "det viktigaste" att kvinnan kommer. Gärna att hon kommer tre, frya gånger på raken (för det gjorde ju hans förra flickvän, haha!): och sedan är det ungefär samma känsla som när man börjar onanera men inser att man egentligen inte har lust, utan vill kolla på tv istället.Med andra ord: inte så bra.
    Vikken misär..
  • Mary Lo
    Äldre 16 Aug 01:36
    #66
    Add3 skrev 2008-08-16 01:33:34 följande:
    Mary Lo skrev 2008-08-16 01:22:12 följande:
    Vikken misär..
    Well. Välkommen till min verklighet. Och väldigt många andra kvinnors verklighet.

    Jag är övertygad om att många tjejer är riktigt tråkiga i sängen, jag kan bara gissa. Men väldigt många killar behöver höra sanningen: det är inte bra! Din förra flickvän FEJKADE orgasm i tre år!!!

    Jag har haft bra sex också. Jag har bra sex. Jag har blivit mycket mer krass med det där: är det dåligt så drar jag (om det bara är sex relationen går ut på). Men Gud så mycket skräpsex som flutit under broarna...
  • Äldre 16 Aug 01:43
    #67

    Mary Lo skrev 2008-08-16 01:36:54 följande:


    Well. Välkommen till min verklighet. Och väldigt många andra kvinnors verklighet. Jag är övertygad om att många tjejer är riktigt tråkiga i sängen, jag kan bara gissa. Men väldigt många killar behöver höra sanningen: det är inte bra! Din förra flickvän FEJKADE orgasm i tre år!!! Jag har haft bra sex också. Jag har bra sex. Jag har blivit mycket mer krass med det där: är det dåligt så drar jag (om det bara är sex relationen går ut på). Men Gud så mycket skräpsex som flutit under broarna...
    Tror inte det är bra för ngn kille att få reda på att tjejen fejkade. Då är det väl risk att knäckt självförtroende minskar prestationen. Då är det bättre att bara sluta (fejka), och istället 'coacha' killen till att göra rätt saker (om han inte vet hur).

    BTW, menar du inte 'mellan benen'?
  • Mary Lo
    Äldre 16 Aug 01:46
    #68
    Add3 skrev 2008-08-16 01:43:31 följande:
    Mary Lo skrev 2008-08-16 01:36:54 följande:
    Tror inte det är bra för ngn kille att få reda på att tjejen fejkade. Då är det väl risk att knäckt självförtroende minskar prestationen. Då är det bättre att bara sluta (fejka), och istället 'coacha' killen till att göra rätt saker (om han inte vet hur).BTW, menar du inte 'mellan benen'?
    Jo. Mycket skräpsex har flutit mellan benen.

    Nej jag vet inte vad man ska göra. De lär ju inte ta till sig sanningen ändå. Men att sexualuppfostra en vuxen man, när man bara ville bli påsatt några vändor, det känns väl sådär...

    Visst har jag träffat på tjejer som hävdar att de får orgasm efter 30 minuter/samtidigt som mannen får det/enbart genom penetrering osv. Men jag tror att majoriteten behöver en himla massa arbete för att nå dit.
  • Mary Lo
    Äldre 16 Aug 01:47
    #69

    30 minuter = 30 sekunder. Herregud, jag behöver ju inte framställa mig själv som ännu mer sexuellt handikappad än jag redan gjort.

  • Äldre 16 Aug 01:59
    #70

    Mary Lo skrev 2008-08-16 01:47:27 följande:


    30 minuter = 30 sekunder. Herregud, jag behöver ju inte framställa mig själv som ännu mer sexuellt handikappad än jag redan gjort.
    Hahaha, jo jag tyckte väl att sådär jätteomöjligt att få en tjej att komma på 30 min skall det väl inte vara (om hon kan komma över huvud taget då...).

    Det enda man behöver för att tillfredsställa en tjej är öron. När man gör ngt som ökar stönandet, så gör man rätt. Minskar det, gör man fel...
  • Mary Lo
    Äldre 16 Aug 02:07
    #71
    Add3 skrev 2008-08-16 01:59:34 följande:
    Mary Lo skrev 2008-08-16 01:47:27 följande:
    Hahaha, jo jag tyckte väl att sådär jätteomöjligt att få en tjej att komma på 30 min skall det väl inte vara (om hon kan komma över huvud taget då...).Det enda man behöver för att tillfredsställa en tjej är öron. När man gör ngt som ökar stönandet, så gör man rätt. Minskar det, gör man fel...
    Ja. Du är klok. Sexuellt intelligent. Dela gärna med dig till dina vänner.
  • Äldre 16 Aug 02:10
    #72

    Mary Lo skrev 2008-08-16 02:07:30 följande:


    Ja. Du är klok. Sexuellt intelligent. Dela gärna med dig till dina vänner.
    Skall försöka. "Im on a mission from Mary Lo!!!"
Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!