• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Hannajo
    AnetteGunnarsson skrev 2008-09-14 09:38:10 följande:
    Tjena!Finns det flickfärger på skiddress i ca storlek 104???Inte hel overall utan i jacka och byxa!Finns det fleeceoverall till pojke (liknande från hm) i ca storlek 68 eller 74???Tack så mycket för svar!:)
    Har lite bilder i mitt galleri. Den rosa skiddressen är i strl 104. 299 kr.
    Fleeceoverallen är i strl 68, fanns inte större när jag var där. Den fanns i fler färger, men det här var den snyggaste som inte var rosa (tyckte jag). 99 kr
    Elvira dec -04, Oskar juni -08
  • sacosäck

    Hej!
    Hittade tråden idag jätte kul!
    Är ju rätt ofta på gekås och handlar. Men nu vill min grabb ha star wars lego...
    Inte har jag tittat efter det innan, men jag undra om det är någon av er som vet om det finns ? vilket pris för här är det ju svin dyrt.

  • Emmel

    Hej
    Nu har vi kommit hem... Dyrt blev det men vi fick ju en massa för pengarna :0)

    Det var faktiskt inte så mycket folk, tyckte jag... Det är klart att man krockade med vagnarna ibland, men jag har varit med om värre, mycket mycket värre!

  • Tvåbarnsmamma79

    Softshelljackorna till barn,hur funkar dom?Alltså,har man dom mer som en fleecejacka eller är den tillräckligt varm att ha som höstjacka?Blir man väldigt varm av fleecefodret,eller är det relativt "luftigt"?Min son är så varm av sig,men tycker ändå jackorna verkar vara så bra?(för att inte tala om snygga! )
    Är tacksam för svar!

  • Tjej 83

    såg att många skriver o frågar i bildtråden o de ska man ju inte.
    men de vill veta priser storlekar när de kikar på vad ni andra ahr köpt.
    kan inte ni då skriva storlekar o priser på kläderna o andra saker så det blir mindra snack i den tråden?
    storlekarna står ju i kläderna de är kanske mer priset som är svårt o komma ihåg om man inte har kvittot....

    eller?

    mycket skoj o se vad ni köpt. kul att se vad som finns på gekås nu, fast de ändras ju hela tiden...

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8