• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • lyckligmamma

    finns det märkesparfym på ullared? Lancome, miracle, dior eller annan???

  • sarahl

    jag vill lä'gga till att när vi var där i helgen så tyckte jag att det fanns mycket snyggt och bra på tjockis avdelningen, dock bara överdelar och inga byxor alls.

  • lyckligmamma
    sarahl skrev 2008-10-01 06:53:35 följande:
    jag vill lä'gga till att när vi var där i helgen så tyckte jag att det fanns mycket snyggt och bra på tjockis avdelningen, dock bara överdelar och inga byxor alls.
    menar du för stora personer? Finns de killkläder? Tänkte köpa nå tilll killens bror som har 4 XL
  • Fyrklovern
    lyckligmamma skrev 2008-10-01 06:34:44 följande:
    finns det märkesparfym på ullared? Lancome, miracle, dior eller annan???
    Japp, men bakom disk på kosmetika!
    Frågar man inget, får man ingenting veta!
  • lugnåsbo
    sarahl skrev 2008-10-01 06:53:35 följande:
    jag vill lä'gga till att när vi var där i helgen så tyckte jag att det fanns mycket snyggt och bra på tjockis avdelningen, dock bara överdelar och inga byxor alls.
    tycker det sällan finns så mycket faktiskt
    oftast mest myskläder eller så.

    Frågar igen om melodifestivalenspelet (sällskapsspel med en dvdskiva) någon som såg om det fanns?
  • sarahl

    jo för stora personer, på herr fanns lite i 4Xl men inte så jättemycket, men jag kollade inte så noga där heller.


    lyckligmamma skrev 2008-10-01 07:08:42 följande:
    menar du för stora personer? Finns de killkläder? Tänkte köpa nå tilll killens bror som har 4 XL
  • flisan16

    Så nu har man varit i Ullared för andra gången i år o vet ni, jag tror nog att vi åker en gång närmare jul för att kolla julklappar lite mer. JAg hann inte gå o kolla överallt o det grämer mig sååååå.
    JAg hittade dock en hel del kläder till båda barnen o det var ju huvudvsyftet med resan denna g¨ången samt att jag hittade lite till mig o mannen oxå.
    Vill dit igen!!!!!!

  • Hannajo

    Jag vill åka dit igen!!! Hann bara med det jag hade på listan sist, dvs kläder till barnen mest... Vill nöjesshoppa också!!! Och köpa julklappar! Men vågar nog inte ge mig iväg med bebis nu , det verkar som om det alltid är mycket folk nu fram till jul. Vi var iväg en torsdag i september, då var det lugnt!


    Elvira dec -04, Oskar juni -08
  • Diana P

    Mollymajs:Den kostade 49:- kr,kan verkligen rekomendera den!!Både min 3-åring och min 1,5-åring älskar den.Den e cool

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8