• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • angelica 85

    finns det pippidockhus på gekås?? Vad kostar det i så fall ??

  • Milla69

    angelica 85 skrev 2008-10-10 17:36:58 följande:


    finns det pippidockhus på gekås?? Vad kostar det i så fall ??
    är det huset i trä du menar-jag kan inte svar på om det finns bara det att våra dotter vann ett pippihus hon är 3.5 allt har vi fått limat minst 2gånger-så hade vi köpt det hade vi lämnat tillbaka det-ville bara informera om det.
  • kattengustav

    Hemma från Gekås. Fy vad folk det var. Har aldrig varit med om så mycket. Min mamma fick stå med vagnarna och jag sprang omkring och letade efter saker för att annars gick det inte att komma fram. Men det blev en hel del handlat ändå. Hittade saker som jag inte trodde jag skulle hitta. Fick order om innan jag åkte att köpa en baddräckt med döskallar på från dottern, men det trodde jag inte att jag skulle hitta, men det fanns.

  • EmmaKlemma

    Tänkte lägga in lite bilder i bildtråden. Men hur lägger man in bilder? Har precis skaffat PLUS. Måste man ladda opp dem på nätet först?


    ***Älskade Underbara Engla***
  • Mamma till Rasmus och Amanda

    hej hej!!

    Finns det typ Tripp Trapp stolar att köpa på Ullared???

    Tack!

  • Viickii

    hej!! ska dit imorn,,,i know. förmodligen galet me folk. Men enda dagen vi kan nu på ett bra tag framåt...

    Nån som var där nyss, finns de mycket till nyfödda i kläder o prylar???

  • Lapskojs
    Viickii skrev 2008-10-10 21:59:03 följande:
    hej!! ska dit imorn,,,i know. förmodligen galet me folk. Men enda dagen vi kan nu på ett bra tag framåt...Nån som var där nyss, finns de mycket till nyfödda i kläder o prylar???
    Det finns massor till nyfödda... Jag köpte på mig ett gäng söta bodies i pyttestorlekar då det begav sig - INNAN jag fattade att OMLOTT rules! När jag var på GeKås i förr-förra veckan så såg jag att de hade åtminstone två sorters omlottbodiesar, så köp dem i första hand! *tips*
  • theosen
    kattengustav skrev 2008-10-10 19:15:51 följande:
    Hemma från Gekås. Fy vad folk det var. Har aldrig varit med om så mycket. Min mamma fick stå med vagnarna och jag sprang omkring och letade efter saker för att annars gick det inte att komma fram. Men det blev en hel del handlat ändå. Hittade saker som jag inte trodde jag skulle hitta. Fick order om innan jag åkte att köpa en baddräckt med döskallar på från dottern, men det trodde jag inte att jag skulle hitta, men det fanns.
    Håller med, jag var oxå där igår blir det visst nu. Men jag har heller aldrig varit där samtidigt som så många andra. Men det tunnade av efter fem tiden, vi var färdiga en stund före åtta.
  • Mollymajs

    De har innan haft en stol som heter RuffKuff men minns inte va de kostade och om de finns kvar nu då det va kasnke ett år sen ja såg den.
    Linda och Rasmus skrev 2008-10-10 20:36:07 följande:


    hej hej!!Finns det typ Tripp Trapp stolar att köpa på Ullared???Tack!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8