• Anonym (hmm...)

    Att sälja sina underkläder för extra inkomst....

    Någon som har gjort det?

    Jag funderar på det. Är inte i desperat behov av pengar, men lite extra hade inte skadat just nu....

    Har kontakt med en kille via en fejk mailadress (ej mitt riktiga namn). Han vill köpa av mig och vill gärna ha msn- och telefonkontakt, men det har jag sagt nej till. Vill inte ha mer kontakt än via mailen, och när köpet är gjort så stänger jag ner mailadressen är det tänkt...
    Hur har ni gjort med betalning? Givetvis vill jag ha pengarna först, sen skickar jag till honom. Kan han på nåt sätt spåra mig via mitt kontonummer som han får? (han får inte mitt privata kontonummer utan ett annat som jag skapat)

    Någon som vet? erfarenheter etc? Han verkar harmlös, men man vet ju aldrig vilka psykon som sitter på andra sidan...

  • Svar på tråden Att sälja sina underkläder för extra inkomst....
  • NicoFina

    Vill också säga att jag arbetar inom den finansiella internet världen!
    Allt är väldigt anonymt. det enda man ska vara försiktig att lämna ut är sitt CVC nummer och nummren som står på kortet!

  • Anonym (hmm...)
    HelleGbg skrev 2008-09-05 14:15:40 följande:
    har bara läst ts,men fy fan vad otroligt barnsligt o hålla på o sälja trosor o skit på n ätet! är det så svår tatt skaffa ett vanligt jobb?usch va vidrigt,,sitter äckliga gubs med era trosor??? ge er....skaffa ett jobb,.( ett normalt)
    Läs hela tråden.

    Jo tack, jag har ett vanligt och "normalt" jobb.
    Detta handlar om ren nyfikenhet för denna "nya marknaden". Hur mycket betalar köparna egentligen för något sådant som använda underkläder?
    Har sagt flera gånger här att detta är en engångsföreteelse för mig, därför gick jag in här för att fråga vad andra hade för åsikter och även tipsa om hur man på bästa sätt kan hålla sig så anonym som möjligt eftersom man inte vet vad köparen är för person.

    Du har såklart rätt till din åsikt och dina val i livet och det respekterar vi.
    Då kan du respektera att vi andra också har rätt till vår åsikt och våra egna val.
  • NicoFina

    Men du kan vara helt lugn med betalningen iaf.
    Finns bra sidor för att kunna få kontakt med köpare!

    Har lite tips om du vill inboxa mig.
    Vet inte om man får göra reklam för sådana sidor här på FL

  • Anonym (hmm...)
    NicoFina skrev 2008-09-05 14:23:35 följande:
    Men du kan vara helt lugn med betalningen iaf.Finns bra sidor för att kunna få kontakt med köpare!Har lite tips om du vill inboxa mig.Vet inte om man får göra reklam för sådana sidor här på FL
    Ja jag kommer använda payson som det ser ut nu.
    Men tack ändå! Glad
  • Björnmossa

    Det är ingen ny marknad kan jag upplysa om, har sett annonser för köpare och säljare i typ tio år och fenomenet existerade säkerligen innan jag upptäckte det, äckligast var en gubbe som ville köpa använda tamponger...

  • NicoFina

    Ja, eller dom som vill köpa kiss på flaska:-S


    Björnmossa skrev 2008-09-05 15:28:54 följande:
    Det är ingen ny marknad kan jag upplysa om, har sett annonser för köpare och säljare i typ tio år och fenomenet existerade säkerligen innan jag upptäckte det, äckligast var en gubbe som ville köpa använda tamponger...
  • Anonym (nettan)

    jag har sålt tidigare, i närmare 3 års tid.

    men jag sålde inte bara trosor utan en hel del annat också som knäppgöken ville ha.

    träffades 1 gång i månaden och gjorde upp affären.

  • Anonym (hmm...)
    Anonym (nettan) skrev 2008-09-05 15:31:01 följande:
    jag har sålt tidigare, i närmare 3 års tid.men jag sålde inte bara trosor utan en hel del annat också som knäppgöken ville ha.träffades 1 gång i månaden och gjorde upp affären.

    Oj, hur vågade du träffa honom?


    Vad var det mer än underkläder som "knäppgöken" ville ha? *nyfiken*

  • Anonym (hmm...)
    Björnmossa skrev 2008-09-05 15:28:54 följande:
    Det är ingen ny marknad kan jag upplysa om, har sett annonser för köpare och säljare i typ tio år och fenomenet existerade säkerligen innan jag upptäckte det, äckligast var en gubbe som ville köpa använda tamponger...
    För mig är det en ny marknad (eller ja, sen ett par 3 år tillbaka)
    Men har aldrig upptäckt detta förut! Nu sitter man ju mer vid internet än förr och det är ju där allt det nya dyker upp hela tiden...

    Man kan ju undra vad han skulle göra med de använda tamponger? Fundersam
  • PetraD

    fy fan vad äckligt
    vad är det för folk som köper sånt egentligen *chockad* vad fick du för såna??
    Anonym (hmm...) skrev 2008-09-05 15:39:46 följande:


    För mig är det en ny marknad (eller ja, sen ett par 3 år tillbaka)Men har aldrig upptäckt detta förut! Nu sitter man ju mer vid internet än förr och det är ju där allt det nya dyker upp hela tiden...Man kan ju undra vad han skulle göra med de använda tamponger?
Svar på tråden Att sälja sina underkläder för extra inkomst....