• StoltPappa

    Pappor i Karlstad

    Tänkte höra om det finns några som träffas i Karlstad. I morgon ska jag ta ut min första dag och det skulle vara kul att träffa några andra pappor under min "ledighet". Hör gärna av er så kanske vi kan ta en fika.

  • Svar på tråden Pappor i Karlstad
  • anderstheking

    Japp nyligen medlem här. Min tjej umgås med Lunas mamma Giselle. Hehe
    Börjar mina fader dagar nu, med smester innan det oficiella datumet 19 sep.

  • StoltPappa

    Har inte kollat tråden på ett tag nu, trodde att den var stendöd.

  • Som snö

    Ni får väl ta och vidga vyerna lite om ni vill ha mer liv i tråden?
    Ändra rubriken till "Pappor i Karlstadregionen" eller nåt?
    Eller, slopa Karlstad helt och hållet och ändra till "Pappor runt norra Vänern" så blir det nog mer drag i spisen!

  • Agaton sa

    Skall väl inte behövas när Karlstad är en så JÄTTE stor stad full med pappor som är föräldralediga

  • Agaton sa

    Japp skriver man som du föreslår kan man ju få in vad somhälst tex nån från Deje

  • Som snö

    Men Deje ligger väl inte vid Vänern?
    Fast det är klart, då kanske det, hemska tanke, skulle dyka upp nån från tex. Grums, eller ännu värre Kristinehamn...
    Nä, nöj er med Karlstad!
    Jag håller på er (FÖRUTOM i hocky!!!), ni får nog snart liv i tråden!

  • StoltPappa

    Jag ser ju massor av killar med vagn som knallar runt i stan så visst finns de men inte här. Nästan 5000 besökare och inte mer än tre killar från karlstad.
    Tänkte höra med er som finns här var ni brukar göra med era barn här i stan.

  • Agaton sa

    Ja inte mycke än har bara varit hemma några veckor, å öppnaförskolan här har öppet mellan 10-12 då sover Carl så, var på stan idag ska nog börja gå till badhuset båda pöjkarna älskar att bada

  • anderstheking

    Tjo har inte varit i forum på ett tag. Har lite svårt att komma på saker faktiskt att göra med den lilla.
    1 år i söndags !!!!! apropå brödrost
    Har ni något förslag?

  • Agaton sa

    ja fika kan de ta betalt för nuförtiden ja den vid biblan är väl oki lr ? centralt å bra, har en liten utanför dörren där finns billigt fika kanske till och med gratis

Svar på tråden Pappor i Karlstad