• Andrun­drun
    Äldre 5 Oct 19:09
    1814 visningar
    5 svar
    5
    1814

    Hjälp att ladda upp bilder på FL & Tradera.

    Tänkte jag skulle sälja lite bebiskläder på tradera. Men jag kan inte lägga upp bilder. Varför? Gör ju precis som det står.
    Jag gav till slut upp och tänkte slänga in lite bilder på mina tvillingtjejer. (som många väntat på)
    Men jag kunde bara slänga in en bild på gravidmagen. Sedan tog det stopp. Så det bidde inga kort på tjejerna.

    Hjälp mig någon. Vad gör jag för fel?

  • Svar på tråden Hjälp att ladda upp bilder på FL & Tradera.
  • Andrun­drun
    Äldre 5 Oct 19:14
    #1

    Jag vet att ni kan. Kom igen!

  • Äldre 5 Oct 19:48
    #2

    Har du för stora bilder? På Tradera får de väl bara vara 400 kB och här på FL max 2 MB, har jag för mig.

  • Mumfy 1
    Äldre 6 Oct 15:54
    #3

     Bilden får inte överstiga 600 pixels på bredd eller höjd, filstorleken får inte vara mer än 2Mb och den måste också vara i formatet JPG, PNG eller GIF.


    Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Äldre 6 Oct 16:40
    #4
    Mumfy 1 skrev 2008-10-06 15:54:13 följande:
     Bilden får inte överstiga 600 pixels på bredd eller höjd, filstorleken får inte vara mer än 2Mb och den måste också vara i formatet JPG, PNG eller GIF.
    Visst kan ladda upp bilder som är över 600 px på höjd eller bredd men bilden förminskas till den storlekn när den laddats upp här på FL. Men mer än 2 MB får den inte vara.

    Laddade upp en bild som är 2048x1536 (1,18 MB) för att testa att det gick bra.
  • Mon 21 Oct 2019 04:38
    #5
    Skriver i E-Prime.
Svar på tråden Hjälp att ladda upp bilder på FL & Tradera.