• Anonym
    Äldre 11 Jul 10:40
    20628 visningar
    51 svar
    51
    20628

    Hur får man bort allt b*js (äckligt)

    Är det INGEN fler än jag som har problem med att få bort allt b*js när man varit på toaletten. Jag torkar och torkar och gnider något så kopiöst, men ändå finns det kvar många gånger, åker ibland ut i trosorna superäckligt ju! Har ibland börjat använda barnens våtservetter, men det ska man väl inte behöva göra? Det jobbgaste är när man ska ha sex och inte hunnit "förbereda" sig genom att tvätta extra noga - tänk om ha skulle märka nåt?

  • Svar på tråden Hur får man bort allt b*js (äckligt)
  • wellah
    Äldre 11 Jul 10:43
    #0

    man duschar av sig efter man skitit

  • Anonym
    Äldre 11 Jul 10:43
    #0

    jag brukar alltid ta vatten på pappret

  • Anonym
    Äldre 11 Jul 10:44
    #0

    man hinner väl inte duscha alltid efter man skitit?

  • Anonym
    Äldre 11 Jul 10:49
    #0

    Jag duschar ALLTID underkroppen efter att ha bajsat.

  • wellah
    Äldre 11 Jul 10:51
    #0

    ja tar ju typ 30 sekunder att duscha rumpan. Om man är hemma alltså... hehe lite besvärligt om man är i ett köpcenter eller något

  • Äldre 11 Jul 10:53
    #0

    Duscha efter bajs. Så ofta kan jag inte bajs.
    Nej, jag tar vatten på en bit papper och tvättar med det om jag känner att jag inte får rent. Barnens tvättlappar måste ju vara superbra i detta läge.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 11 Jul 10:59
    #0

    Så det ÄR inte bara jag som har detta problem då? Skönt att höra .... Men vaddå duscha? Hur skumt låter inte det om man är utanför toaletten? Att någon helt plötsligt slår på duschen när de "bara går på toa"?

  • Äldre 11 Jul 11:02
    #0

    Om jag tar blött papper i rumpan efter jag bajsat så är det prtecis som pappret smular sig och då "fastnar" där...

    Annars torkar jag mig typ 10 ggr för att vara säker på att allt är borta...

  • wellah
    Äldre 11 Jul 11:05
    #0

    ts: men vad spelar det för roll vad andra tänker? Nä strunta i om nån står utanför och lyssnar, duscha på du!

  • vadska­jaghet­adå
    Äldre 11 Jul 11:21
    #0

    räcker det inte med att ta vatten på papret eller?

    så då är man äcklig om man inte duschar efter toabesöken?

Svar på tråden Hur får man bort allt b*js (äckligt)