• Manixa
    Äldre 21 Oct 20:26
    3515 visningar
    21 svar
    21
    3515

    Vad skall ni köpa i farsdagspresent?

    Vad skall ni köpa till era barns pappa på farsdag?
    Jag behöver verkligen tips o råd då min sambo inte använder smycken o dyl.

  • Svar på tråden Vad skall ni köpa i farsdagspresent?
  • Concre­teAnge­l
    Äldre 21 Oct 20:27
    #1

    Jag ska köpa en öron och näs trimmer till min pappa.
    En lite dyrare.

  • miasiv
    Äldre 21 Oct 20:28
    #2

    han ska få fin chokladdoppad marsipan

  • Äldre 21 Oct 20:29
    #3

    när är fars dag i år, jag bor i england så jag har inte koll, är det första eller andra helgen i november, borde vara den 9 november eftersom jag är född på fars dag och fyller den 10:e

  • Manixa
    Äldre 21 Oct 20:33
    #4

    Det e den andra söndagen i nov, alltså den 9:e.

  • Manixa
    Äldre 21 Oct 20:50
    #5

    Trimmer har han redan o choklad gillar han inte ( jo han e konstig). Nåt annat tips?

  • cream tea
    Äldre 21 Oct 20:53
    #6

    Hur gammalt är ditt barn? min sambo fick boken Du ska bli pappa förra året (då var jag gravid). Funderar på om han ska få Du är pappa i år....

  • Manixa
    Äldre 21 Oct 20:56
    #7

    Vår son e 9 ½ mån. Men det låter ju som en bar idé. Var Du skall bli pappa bra?

  • cream tea
    Äldre 21 Oct 20:58
    #8

    Ja vi tyckte det. Min sambo är inte så mycket för att läsa i vanliga fall, men den var lättläst och ganska underhållande och ändå informativ. Vi körde högläsning för varann ur den under graviditeten.

  • Äldre 21 Oct 20:59
    #9

    Vi har nästan precis kommit hem med vårt adoptivbarn och pappa har börjat att jobba igen så jag tänkte ge han ett inramat foto på vår dotter som han kan ha på jobbet......

  • cream tea
    Äldre 21 Oct 21:00
    #10

    Det var fint! Grattis till barnet!

    Ica 6 skrev 2008-10-21 20:59:35 följande:


    Vi har nästan precis kommit hem med vårt adoptivbarn och pappa har börjat att jobba igen så jag tänkte ge han ett inramat foto på vår dotter som han kan ha på jobbet......
Svar på tråden Vad skall ni köpa i farsdagspresent?