• Stina1­978
    Äldre 14 Nov 18:56
    1316 visningar
    6 svar
    6
    1316

    Ensam mamma söker ensamma mammor i Lund/Malmö-området

    Hej!
    Jag e en ensamstående mamma som undrar om de finns fler
    ensamma mammor i Lund(Malmö området som vill hitta på saker när de har sitt/sina barn?

  • Svar på tråden Ensam mamma söker ensamma mammor i Lund/Malmö-området
  • Lille Katt
    Äldre 15 Nov 16:14
    #1

    Hejsan

    Här har du en till ensamstående mamma i Lund till en liten kille på 7 månader. Hur gammal är din flicka/pojke?

  • Äldre 15 Nov 16:30
    #2

    Hej!
    Inte för att jag är ensamstående, men jag träffar mer än gärna nya vänner i och omkring Lund. Är det okej?

  • Äldre 15 Nov 20:35
    #3

    Hej!

    Här finns en till ensamstående som bor mellan Malmö o Lund. Har en son på 3,5 år, som gärna vill hitta på saker!

  • Stina1­978
    Äldre 16 Nov 10:51
    #4
    Svar på #1
    Hej! Va trevligt! Jag har en son på fyra år. Va brukar ni hitta på?

    Kram C
  • Lille Katt
    Äldre 16 Nov 13:57
    #5

    Är mammaledig för tillfället. Brukar försöka hitta på något varje dag, så min lilla kille kommer ut och blir lite aktiverad. Nu har jag tur och har en hel del vänner som också nyligen fått barn som jag umgås med, men det hade varit kul att lära känna lite folk i samma situation (kul att lära känna andra också givetvis=) ). De flesta har ju sin partner att umgås med när de kommer hem från jobb. Har ni varannan vecka eller hur har ni löst umgänget?

  • Sun 8 Dec 2019 23:27
    #6

    Hej! Nu var det några år sedan tråden startades ????, men om någon vill hänga i vår då vi flyttar ner vore det jättekul! Jag har två barn, 6 och 4 år.

Svar på tråden Ensam mamma söker ensamma mammor i Lund/Malmö-området