• Roisin Dubh
    Äldre 18 Nov 12:26
    8262 visningar
    118 svar
    118
    8262

    Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se

    Tack för att du har hjälpt till att göra nya Familjeliv.se snyggare. För några veckor sedan la vi upp skisserna som visar Familjelivs nya kostym så att alla medlemmar skulle kunna tycka till om dem. Nu har vi gjort om skisserna igen utifrån alla suveräna synpunkter som kom in. Tack! Glad


    Se senaste skisserna på NYA familjeliv.se!

    (Obs! Vi är medvetna om de tillfälliga driftproblemen på sajten och våra tekniker jobbar för fullt på att hitta en lösning där. Detta har dock ingenting med nya designen att göra och jag ber er hålla denna tråd att handla om layouten, inget annat. För information kring läget med driften hänvisar jag till denna sida.)
    Hanna, familjelivs redaktion
  • Svar på tråden Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se
  • danitr­a
    Äldre 18 Nov 12:48
    #1

    När får man provköra?


    danitra.blogg.se - läs den, den är skitbra!
  • Zimlis
    Äldre 18 Nov 12:55
    #2

    När inträder den nya sajten? - kan ju knappt vänta längre


    Stacy LoveLips - Hetare än någonsin
  • Miracl­e Cats
    Äldre 18 Nov 12:58
    #3

    Me like it . Det var ändå bättre med lite mildare grönfärg. Gillar skarpt färgskalorna i behagliga färger vid sidomenyn.
    Men, är det bra att bara lägga Adoption under Planerar barn? Finns den någon annanstans? Alltså under Förälder tänkte jag då Adoption också består av flera steg.

    *Vill testa snart*

  • danitr­a
    Äldre 18 Nov 12:59
    #4

    Men angående störningarna så tycker jag att någon borde fästa en tråd på forumet med information.


    Ja, ni har en drift- och informationssida men det är nästan ingen som kollar där och istället blir det mängder av trådar om detta. ATt bara ge information där är som att jag som servitris skulle sätta upp en lapp i baren om att ugnen i köket är sönder istället för att gå ut till mina bord och informera gästerna. Visst informationen finns där att hämta, men hur många lämnar sitt bord och kollar runt i lokalen efter en förklaring?
    danitra.blogg.se - läs den, den är skitbra!
  • rosypo­sy
    Äldre 18 Nov 13:03
    #5

    Mycket tjusigt. Tidsenlig design och trevliga färger.

  • Hellvi­Humle
    Äldre 18 Nov 13:07
    #6

    Positivt överraskad. Betydligt bättre än det förra förslaget.

  • Äldre 18 Nov 13:16
    #7

    Jag tycker det ser jätte bra ut!
    Ser fram emot den nya designen

  • danitr­a
    Äldre 18 Nov 13:18
    #8

    Jag ser inte så stor skillnad från det tidigare, men det ser fortfarande bra ut!


    danitra.blogg.se - läs den, den är skitbra!
  • firewa­lkwith­me
    Äldre 18 Nov 13:27
    #9

    Snyggt!

  • freckl­efart9­0
    Äldre 18 Nov 14:18
    #10

    Tycker ännu mer om denna skiss. Det är bra att ni gjorde texten mörkare och tonade ner färgerna runt om i forumet.

Svar på tråden Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se