• Roisin Dubh
    Äldre 18 Nov 12:26
    8228 visningar
    118 svar
    118
    8228

    Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se

    Tack för att du har hjälpt till att göra nya Familjeliv.se snyggare. För några veckor sedan la vi upp skisserna som visar Familjelivs nya kostym så att alla medlemmar skulle kunna tycka till om dem. Nu har vi gjort om skisserna igen utifrån alla suveräna synpunkter som kom in. Tack! Glad


    Se senaste skisserna på NYA familjeliv.se!

    (Obs! Vi är medvetna om de tillfälliga driftproblemen på sajten och våra tekniker jobbar för fullt på att hitta en lösning där. Detta har dock ingenting med nya designen att göra och jag ber er hålla denna tråd att handla om layouten, inget annat. För information kring läget med driften hänvisar jag till denna sida.)
    Hanna, familjelivs redaktion
  • Svar på tråden Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se
  • Blomst­eröga
    Äldre 18 Nov 16:50
    #21

    Hmm, fortfarande en massa problem för Blomsteröga Orkar inte mer...

  • Roisin Dubh
    Äldre 18 Nov 16:54
    #22
    Blomsteröga skrev 2008-11-18 16:50:44 följande:
    Hmm, fortfarande en massa problem för Blomsteröga Orkar inte mer...
    Du måste vara FLs mest drabbade medlem.
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m38324917.html Den enda novellen du behöver!
  • freckl­efart9­0
    Äldre 18 Nov 17:05
    #23
    Blomsteröga skrev 2008-11-18 16:50:44 följande:
    Hmm, fortfarande en massa problem för Blomsteröga Orkar inte mer...
    *Styrkekjam*

  • Äldre 18 Nov 17:11
    #24

    Skönt att man kollar designen o inte de andra problemen *ironi*

  • Äldre 18 Nov 17:22
    #25

    Snyggt o pedagogiskt upplagt!
    Designen är jättefin tycker jag, dock håller jag med om att det ser ut som ett o i loggan och inte som en prick.
    Annars, MKT bättre denna gång!

  • skorpi­onen80
    Äldre 18 Nov 17:50
    #26

    Mycket bättre!!! Jag tycker "verktygsfältet" ser väldigt rent och snyggt ut. Nu ska det ju bli riktigt kul när ni byter ut det!

  • idiblo­n yes
    Äldre 18 Nov 18:10
    #27
    Roisin Dubh skrev 2008-11-18 15:20:58 följande:
    Ja det blir inte lika kompakt som det är idag. Men inte heller så luftigt som det var tänkt från början. Det blir ett mellanting.
    Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!!

    Jag VIIILL ha det kompakt! Räcka ut tungan
    Skillnaden mellan en idiot och en icke idiot är att ickeidioten vet om att den är en idiot. - idiblon yes
  • Roisin Dubh
    Äldre 18 Nov 18:19
    #28
    idiblon yes skrev 2008-11-18 18:10:40 följande:
    Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag vill ha det kompakt!!! Jag VIIILL ha det kompakt!
    www.topgear.com/content/timetoburn/sections/carbage/pages/0406/main.jpg
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m38324917.html Den enda novellen du behöver!
  • idiblo­n yes
    Äldre 18 Nov 18:27
    #29
    Roisin Dubh skrev 2008-11-18 18:19:43 följande:
    www.topgear.com/content/timetoburn/sections/c...
    Skillnaden mellan en idiot och en icke idiot är att ickeidioten vet om att den är en idiot. - idiblon yes
  • Äldre 18 Nov 18:31
    #30

    Jag tycker det blir för stort. Jag vill också ha det kompakt. Vi är inte alla synskadade som surfar på sidan och vore vi det kan man alltid öka teckenstorleken.

Svar på tråden Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se