• Roisin Dubh
    Äldre 18 Nov 12:26
    8233 visningar
    118 svar
    118
    8233

    Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se

    Tack för att du har hjälpt till att göra nya Familjeliv.se snyggare. För några veckor sedan la vi upp skisserna som visar Familjelivs nya kostym så att alla medlemmar skulle kunna tycka till om dem. Nu har vi gjort om skisserna igen utifrån alla suveräna synpunkter som kom in. Tack! Glad


    Se senaste skisserna på NYA familjeliv.se!

    (Obs! Vi är medvetna om de tillfälliga driftproblemen på sajten och våra tekniker jobbar för fullt på att hitta en lösning där. Detta har dock ingenting med nya designen att göra och jag ber er hålla denna tråd att handla om layouten, inget annat. För information kring läget med driften hänvisar jag till denna sida.)
    Hanna, familjelivs redaktion
  • Svar på tråden Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se
  • Hellvi­Humle
    Äldre 20 Nov 17:24
    #81
    emeliej79 skrev 2008-11-20 12:33:45 följande:
    tycker ni ska förbättra sök funktionen...hittar aldrig vad jag söker i forum fast jag vet att det finns nya inlägg med just de orden!
    Äsch, den ska ju vara så'n!
    Å andra sidan, varför blir jag inte förvånad?
  • L jung
    Äldre 20 Nov 22:28
    #82

    Enda önskan jag också har som förbättring på fl efter några år här är att sökfunktionen ska förbättras till det absolut bästa som går att göra.

    Ibland vill man söka på ord, ibland på medlemmar och vilka trådar dom har skrivit i, ibland efter datum och så att sånt som är relevant visas och INTE från '05-'07 som så ofta är fallet!!


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • listen
    Äldre 21 Nov 11:04
    #83

    Könsneutralt och könsneutralt. Bla bla bla.
    Som det är nu är ju loggan rosa. Det är ingen som reagerar över det..? Däremot är det ett himla tjafs om färgerna på nya sidan..

    RD: Snälla tänk på alla oss som har husdjur, vi ska väl också få en direktlänk med bild på sidan? Vi är väl också människor? Jag får också svår värk i vaderna av blått, så snälla, förbjud blått på sidan. Och enligt MIN mening borde matlagning stå överst i alla menyer. Det angår ju alla. Och min favoritfärg är gul. Kaaaan ni inte göra sidan gul? Det är ju både snyggt och trevligt. Och ni borde inte ha vit bakgrundsfärg. Det är alldeles för tjejigt..
    Ha. Ha. Ha.

    Era stackare. Kämpa på. Några av oss är i alla fall nöjda.

  • Roisin Dubh
    Äldre 21 Nov 11:15
    #84
    listen skrev 2008-11-21 11:04:32 följande:
    RD: Snälla tänk på alla oss som har husdjur, vi ska väl också få en direktlänk med bild på sidan?
    Inte en direktlänk på startsidan men vad sägs om en alldeles egen forumsgrupp? Glad
    listen skrev 2008-11-21 11:04:32 följande:
    Vi är väl också människor?
    Nej vi är djur som alla andra.
    www.familjeliv.se/Forum-5-67/m38324917.html Den enda novellen du behöver!
  • listen
    Äldre 21 Nov 11:57
    #85

    Haha. Glöm inte att den måste vara gul. GUL GUL GUL!

  • Äldre 21 Nov 13:32
    #86

    Snyggare!

    Bra att ni tonade ner färgerna på sidan lite - för oss som smygsurfar ibland

    Hoppas ni lägger lite krut på att ordna till sökfunktionen när ni ändå håller på!


    I reject your reality and substitute my own.
  • Hellvi­Humle
    Äldre 21 Nov 14:07
    #87

    Är det någon som har tänkt på att frågor om sökfunktionen aldrig kommenteras från de ansvariga? Varken här eller i speciella trådar!


    Å andra sidan, varför blir jag inte förvånad?
  • Judy
    Äldre 21 Nov 14:12
    #88

    Äh, sök på google istället, då kommer alla trådar från FL upp

  • listen
    Äldre 21 Nov 14:56
    #89

    HilleviHumle, läs TS.

    "(Obs! Vi är medvetna om de tillfälliga driftproblemen på sajten och våra tekniker jobbar för fullt på att hitta en lösning där. Detta har dock ingenting med nya designen att göra och jag ber er hålla denna tråd att handla om layouten, inget annat. För information kring läget med driften hänvisar jag till denna sida.)"

  • L jung
    Äldre 21 Nov 15:21
    #90
    L jung skrev 2008-11-20 22:28:26 följande:
    Enda önskan jag också har som förbättring på fl efter några år här är att sökfunktionen ska förbättras till det absolut bästa som går att göra.Ibland vill man söka på ord, ibland på medlemmar och vilka trådar dom har skrivit i, ibland efter datum och så att sånt som är relevant visas och INTE från '05-'07 som så ofta är fallet!!
    passar på att upprepa mig eftersom jag kikar in som snabbast nu.... hoppas på svar tills när jag loggar in igen lite senare.

    Svar önskas på citerad kommentar, tack!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se