• Roisin Dubh
    Äldre 18 Nov 12:26
    8223 visningar
    118 svar
    118
    8223

    Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se

    Tack för att du har hjälpt till att göra nya Familjeliv.se snyggare. För några veckor sedan la vi upp skisserna som visar Familjelivs nya kostym så att alla medlemmar skulle kunna tycka till om dem. Nu har vi gjort om skisserna igen utifrån alla suveräna synpunkter som kom in. Tack! Glad


    Se senaste skisserna på NYA familjeliv.se!

    (Obs! Vi är medvetna om de tillfälliga driftproblemen på sajten och våra tekniker jobbar för fullt på att hitta en lösning där. Detta har dock ingenting med nya designen att göra och jag ber er hålla denna tråd att handla om layouten, inget annat. För information kring läget med driften hänvisar jag till denna sida.)
    Hanna, familjelivs redaktion
  • Svar på tråden Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se
  • Roisin Dubh
    Äldre 21 Nov 15:23
    #91
    HellviHumle skrev 2008-11-21 14:07:06 följande:
    Är det någon som har tänkt på att frågor om sökfunktionen aldrig kommenteras från de ansvariga? Varken här eller i speciella trådar!
    Dumheter.

    Jag kan knappt räkna hur många gånger jag svarat på den frågan. Framförallt i supporten.

    Sökfunktionen är kass. Den ska bytas ut till en bättre framöver. Använd google tills vidare.

    Men detta har som sagt inget med designen att göra.
  • Fru annmi
    Äldre 21 Nov 16:14
    #92

    Roisin Dubh skrev 2008-11-21 11:15:54 följande:


    Inte en direktlänk på startsidan men vad sägs om en alldeles egen forumsgrupp?
    Dé Mjauuar ja' på
  • Hellvi­Humle
    Äldre 21 Nov 17:53
    #93
    listen skrev 2008-11-21 14:56:11 följande:
    HilleviHumle, läs TS. "(Obs! Vi är medvetna om de tillfälliga driftproblemen på sajten och våra tekniker jobbar för fullt på att hitta en lösning där. Detta har dock ingenting med nya designen att göra och jag ber er hålla denna tråd att handla om layouten, inget annat. För information kring läget med driften hänvisar jag till denna sida.)"
    Det har ju inte med driftproblemen att göra.
    Å andra sidan, varför blir jag inte förvånad?
  • Hellvi­Humle
    Äldre 21 Nov 17:55
    #94

    Roisin Dubh skrev 2008-11-21 15:23:42 följande:


    Dumheter. Jag kan knappt räkna hur många gånger jag svarat på den frågan. Framförallt i supporten. Sökfunktionen är kass. Den ska bytas ut till en bättre framöver. Använd google tills vidare. Men detta har som sagt inget med designen att göra.
    Jag pratade om trådarna. Det finns åtskilliga om saken. Tror inte det finns svar från ansvariga i någon av dem.
    Därmed lämnar jag sökfunktionen åt sitt öde i tråden!
    Å andra sidan, varför blir jag inte förvånad?
  • Fru annmi
    Äldre 22 Nov 11:30
    #95

    Kommer det bli Den Layouten som är på skissen nu?

  • Äldre 22 Nov 17:32
    #96

    Betydligt bättre än förra förslaget - det här ser snyggt ut. Vad är skillnaden ?

  • listen
    Äldre 22 Nov 22:34
    #97

    HellviHumle skrev 2008-11-21 17:53:18 följande:


    Det har ju inte med driftproblemen att göra.
    Det har heller inget att göra med den nya designen, och detta är en diskussionstråd om den nya designen.
    Citerar TS igen:
    "...jag ber er hålla denna tråd att handla om layouten, inget annat..."
  • Äldre 23 Nov 14:21
    #98

    Har kikat lite och tycker nog det ser okej ut. Men det är svårt att säga på en skiss, jag skulle vilja klicka mig runt live inne i skissen så att säga Sen är det lättare att tycka till.


    Melvin 060609, Ida 080426
  • Elin 1985
    Äldre 23 Nov 21:46
    #99

    Jag skulle uppskatta om ni kunde ordna så att man ser om nån läser bloggen.
    Det kan ju vara roligt att få några läsare iaf. Vilket man ej vet om man har i nuläget.

    Den nya sidan ser jättefin ut. Den kommer säkert fungera bra.

    / Elin

  • HelAnd
    Äldre 29 Nov 18:30

    Jag tycker iaf att det ser skitsnyggt ut och attdet kommer att bli såå mycket lättare att hitta sig fram...

Svar på tråden Tyck till om de uppdaterade skisserna på NYA familjeliv.se