• fröken finlan­dssven­sk
    Äldre 22 Nov 12:44
    32962 visningar
    24 svar
    24
    32962

    När packade ni er BB-väska?

    Undrar i vilken vecka ni förberedde och packade er väska som ni tog med till BB?

  • Svar på tråden När packade ni er BB-väska?
  • miabab­ia
    Äldre 22 Nov 12:48
    #1
    jag förberedde inte, packade när vattnet gick v 38+0, men det funkade det med
  • fiacar­olina
    Äldre 22 Nov 13:48
    #2

    Första barnet kom tidigt 36+0 hann inte packa innan, glömde kameran, den här gången vill jag vara förberedd. Började vecka 30Skrattande.

  • Äldre 22 Nov 14:09
    #3

    Jag packade i v 33, men det var pga vi var uppe akut pga blödningar i v 32 så jag fick skrämselhicka och villa ha klart allt ifall lillen skulle komma tidigare.

    Eller helt sant är det inte, allt är inte nerpackat men det ligger en lista bredvid väskan på vad som skall ner så det skall kunna fixas fort när det väl är dags.


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ 13 dagar kvar till BF ♥¸.?°´¯) ♥
  • Tingel­ina
    Äldre 22 Nov 14:54
    #4

    Packade i v. 35. Kläder till mig och bebis, lypsyl och hårsnoddar som jag absolut inte vill glömma. Och sen stoppade jag ner en lapp med det som ska in i sista sekund, typ kamera, mobil + tillhörande laddare och hygienartiklar. Behöver en lapp utifall att det blir maken som får packa det sista. :-P

  • Helle8­9
    Äldre 22 Nov 15:06
    #5

    jag packade i tisdags. var då i v38+0

  • Äldre 22 Nov 15:11
    #6

    Förra grav packade jag v 36. Nu är jag i v 37+4 idag å har inte packat än. Jag är inte ett dugg stressad denna gång utan tar det som det kommer. Hinner jag inte så går vi ju inte nakna för det å jag litar på att min sambo kan det där med att packa.

  • MME
    Äldre 22 Nov 15:13
    #7

    Jag började packa i v 31 men är inte klar...bebis kläder å sånt kul har jag packat men inte hygienartiklar å mina kläder...å inte kamera eller videokamera...men har gjort som många andra och gjort en lista på vad som ska i om det ska packas i hast eller att min man ska packa den...är i v 33 men är redan öppen så det blir nog bebis lite tidigare...

  • Äldre 22 Nov 15:13
    #8

    packade för 1 vecka sen

  • Äldre 22 Nov 16:09
    #9

    v.35 :)

  • Emelia­nfian
    Äldre 22 Nov 16:24
    #10

    funderar på att börja packa ner lite grann nu är i vecka 33... vill vara helt klar till jul iaf.


    ♥ Nellie dec -o7 ♥ Lillebror i magen BF jan -o9 ♥
Svar på tråden När packade ni er BB-väska?