• Mirali

Julklapp till 4-årig tjej?

Vad köper man i julklapp till en brorsdotter som snart 4 år?
    Är tacksamt för tips!

• Svar på tråden Julklapp till 4-årig tjej?
  • Anna52

Min flicka är 4 och hon gillar allt som har med pribnsessor att göra. Rosa, glitter och sånt. Om hon inte är ett rosa barn så brukar pyssel gå hem i den åldern. I leksaksaffärer finn "paket" man kan köpa. Gör din egen väska, kort eller nått annat. Sen står det på från vilken ålder. Annars pärlor, målarböcker, vanliga böcker, spel.

• Mirali

*antecknar*
    det låter jättebra, tusen tack!

• MissLilo

har oxå en princesstjej.
    får 7 princessfilmer i present,

• Mirali
    MissLilo skrev 2008-11-27 19:48:14 följande:
    har oxå en princesstjej.får 7 princessfilmer i present,
    Oj, snacka om lycka för en liten prinsessa!
  • glassbåt

Beleville lego, typ prinsesslego Finns i olika varianter på leksaksaffärer! Finns med hästar också odylikt.

Tavla med kritor - min 4,5 åring är jätteintreserad av bokstäver och siffror (leka skola med mamma var min tanke) för att främja hennes utveckling när hon väl är intresserad.

Prinsesshimmel - finns på ellos.se hemsida

Rosa döskalle gardiner - finns på ellos.se hemsida

Prinsesssängkläder

Kläder - älskar min 4,5 åring att få.

Barbiedockor (särskillt dom här bratz, har det pekat hej vilt på i toy´s arus katalog)

Modelera

Pussel

Böcker

Dansmatta - som man kopplar in till tv´n

• MissLilo

just ja glömde, world on ice princessbiljetter i julklapp + princesspussel.(älskar pussel)

• Mirali

Oj, vad med bra tips, tack!

• Esthery

lego, målargrejer, böcker, cd-skiva

• Kristin24

de där trollen
    prinsessa saker
    docka
    smycken
    kläder
    sminkdocka
    ryggsäck
    fairy filmen, den nya animerade. Den gillade våran snart 4 åring ..får hon i morgon när hon blir 4 år 

Go och glad Kexchoklad
  • Mirali
    Kristin24 skrev 2008-11-27 20:52:18 följande:
    de där trollen prinsessa sakerdockasmyckenklädersminkdockaryggsäckfairy filmen, den nya animerade. Den gillade våran snart 4 åring ..får hon i morgon när hon blir 4 år 
    Ursäkta en okunnig men vad är fairy filmen för nåt?
  • Scraptroll

Min dotter som blir fyra om 2 månader tycker att pärlor är hur kul som helst...antingen pärlplattor lr pärlor för halsband och armband.
    Allt pyssel är en hit hos henne.

I julklapp va oss kommer hon däremot att få V.Smile ett tv-spel för barn som är lärorikt. Dottern är totalt såld på detta och varenda gång vi går in i en leksaksbutik så springer hon dit och sedan är det svårt att få henne därifrån.
    Pärlor ska hon såklart också få...sedan ska hon ha en julkalender ända fram till jul och där i har jag lagt lim, tejp, sudd och sådant som hon gillar

• Kristin24

nej inte barbie...
    tingeling menar jag så klart

Go och glad Kexchoklad
  • Mirali

Nu har jag köpt, det blev ett smyckeskrin med massa fina pärlor att göra smycken av, hoppas att det blir bra.
    Tack för alla förslag.

• muminmamman82

hej mi minsting är 4år och hon älskar dockor med dockblöjor till.annars allt med hello kitty

• enny signatur

Vad sägs om bilar, bilabanor och liknande?

Svar på tråden Julklapp till 4-årig tjej?