Julklapp till 4-årig tjej?
Vad köper man i julklapp till en brorsdotter som snart 4 år?
Är tacksamt för tips!
Vad köper man i julklapp till en brorsdotter som snart 4 år?
Är tacksamt för tips!
Min flicka är 4 och hon gillar allt som har med pribnsessor att göra. Rosa, glitter och sånt. Om hon inte är ett rosa barn så brukar pyssel gå hem i den åldern. I leksaksaffärer finn "paket" man kan köpa. Gör din egen väska, kort eller nått annat. Sen står det på från vilken ålder. Annars pärlor, målarböcker, vanliga böcker, spel.
*antecknar*
det låter jättebra, tusen tack!
har oxå en princesstjej.
får 7 princessfilmer i present,
Beleville lego, typ prinsesslego
Finns i olika varianter på leksaksaffärer! Finns med hästar också odylikt.
Tavla med kritor - min 4,5 åring är jätteintreserad av bokstäver och siffror (leka skola med mamma var min tanke) för att främja hennes utveckling när hon väl är intresserad.
Prinsesshimmel - finns på ellos.se hemsida
Rosa döskalle gardiner - finns på ellos.se hemsida
Prinsesssängkläder
Kläder - älskar min 4,5 åring att få.
Barbiedockor (särskillt dom här bratz, har det pekat hej vilt på i toy´s arus katalog)
Modelera
Pussel
Böcker
Dansmatta - som man kopplar in till tv´n
just ja glömde, world on ice princessbiljetter i julklapp + princesspussel.(älskar pussel)
Oj, vad med bra tips, tack!
lego, målargrejer, böcker, cd-skiva
de där trollen
prinsessa saker
docka
smycken
kläder
sminkdocka
ryggsäck
fairy filmen, den nya animerade. Den gillade våran snart 4 åring ..får hon i morgon när hon blir 4 år ![]()
Barbie "fairy tail"
Min dotter som blir fyra om 2 månader tycker att pärlor är hur kul som helst...antingen pärlplattor lr pärlor för halsband och armband.
Allt pyssel är en hit hos henne.
I julklapp va oss kommer hon däremot att få V.Smile ett tv-spel för barn som är lärorikt. Dottern är totalt såld på detta och varenda gång vi går in i en leksaksbutik så springer hon dit och sedan är det svårt att få henne därifrån.
Pärlor ska hon såklart också få...sedan ska hon ha en julkalender ända fram till jul och där i har jag lagt lim, tejp, sudd och sådant som hon gillar
nej inte barbie...
tingeling menar jag så klart ![]()
Nu har jag köpt, det blev ett smyckeskrin med massa fina pärlor att göra smycken av, hoppas att det blir bra.
Tack för alla förslag.
hej mi minsting är 4år och hon älskar dockor med dockblöjor till.annars allt med hello kitty
Vad sägs om bilar, bilabanor och liknande?