• Senne
    Äldre 11 Jan 19:25
    15775 visningar
    22 svar
    22
    15775

    Någon som är adopterad från Colombia

    Hejsan =)

    Jag är adopterad från Colombia, Calli. Jag kom till Sverige när jag var 2 år gammal. Jag är adopterad från Chiqutines barnhem. Så nu undrar jag om det finns någon mer som är adopterad från Colombia? Skulle vara kul att få kontakt med fler som är adopterade =)

  • Svar på tråden Någon som är adopterad från Colombia
  • renand­a
    Äldre 18 Mar 01:46
    #11

    Hej,
    Jag ar acksa adopterad, fran Medellin, Colombia. Dock bor jag ej i Sverige langre, men tycker anda det vore valdigt intressant att lara kanna fler som adopterats fran Colombia till Sverige. Jag kom dit nar jag var ett och ett halvt ar gammal, bodde dar till jag var tjugo, men har nu bott fyra ar i USA. Planerar att en dag aka tillbaka nan dag, kanske till och med stanna ett tag.

  • High Coast
    Äldre 2 Nov 13:19
    #12

    Jag är adopterad från Medellín i Colombia, kom till Sverige -88. Vet inte så mycket om min bakgrund där, håller på att ta reda på mer. Någon som varit tillbaka och hälsat på alt. hittat sin biologiska familj?

  • mimari­e
    Äldre 7 Dec 19:34
    #13

    Hej är adopterad från Colmobia jag åxåGladMen har ty aldrig varit tillbaka.Vill det väldigt gärna,men pengar pengar.

  • DuqJag
    Äldre 27 Dec 10:12
    #14

    Hej vet inte omnågon läser här mer. men jag är med från Colobia(Medellin)
    jag bodde hos foster familj där...Nu ska vi äntligen åka tillbaka dit och undrar om någon har vart där så skulle jag bli glad om du/ni kan skriva och bäretta vad man ska tänka på....Hör gärna av er om annat med.... Bara det rör adoption..

  • Raulmi­kaelee­ricsso­n
    Äldre 10 Jun 12:04
    #15

    Jag är också från Colombia, adopterad och kom till Sverige som 2 månader, är från Bogota och född 1991 :)

  • lilian­a01
    Äldre 25 Dec 13:43
    #16

    En till colombian här :)

  • Äldre 10 Jan 19:52
    #17
    Senne skrev 2009-01-11 19:25:54 följande:
    Hejsan =)

    Jag är adopterad från Colombia, Calli. Jag kom till Sverige när jag var 2 år gammal. Jag är adopterad från Chiqutines barnhem. Så nu undrar jag om det finns någon mer som är adopterad från Colombia? Skulle vara kul att få kontakt med fler som är adopterade =)
    Hej, Colombian här med:)
  • Äldre 10 Jan 23:43
    #18
    Mechas skrev 2013-01-10 19:52:17 följande:
    Hej, Colombian här med:)
    me too
  • Äldre 19 Jul 17:08
    #19

    Jag Bode med på Chiquitines och kom till Sverige 1979 skull vilja få kontakt som bor i Sverige och som kom till Sverige vid samma tid punkt som mig alltså 1979 Jag tänkte åka ner för första gången juni slutet av augusti Ta gärna kontakt med mig om du finns där ute

  • Äldre 22 Jul 14:06
    #20

    Hej, E född Cali och  bott på Chiquitines.

    Jag har varit där ett antal gånger träffat alla möjliga i min familj.
    Grymt land på alla sätt och vis, ni som har detta ursprung tveka inte åk direkt!

    Har ni frågor.

    Shoot.
     

  • Tue 18 May 2021 19:55
    #21

    Hej, är från Cali Colombia, kom till Sverige 1977

  • Tue 18 May 2021 19:58
    #22

    Hej, är från Cali Colombia, kom till Sverige 1977

Svar på tråden Någon som är adopterad från Colombia