• Miss Scorpi­o
    Äldre 27 Feb 22:15
    7471 visningar
    184 svar
    184
    7471

    Stå gärna i vägen i rulltrappan - föralldel

    Jag retar mig nåt otroligt på folk som inte kan kliva åt sidan i slutet av rulltrappan.
    Om man nu inte vet åt vilket håll man ska så ska man ABSOLUT stå mitt i vägen och titta sig omkring så att dom som kommer efter packas i rulltrappan *ironi*

    Samma sak i dörrar in och ut i affärer, där blir det ju jättebra att klä på barnen ytterkläderna, eller hur!?

    Stå gärna i vägen, för all del, ni är ju ensamma i hela världen, varför ta hänsyn?

    Ställ dig gärna och räkna igenom ditt kvitto MITT I GÅNGEN irekt efter kassan, på det viset kommer ingen fram, Haha

    och justja, gå gärna i sicksack framför fötterna också, helst sakta så att alla måste vallas bakom dig i DIN takt, det blir jättebra det.

    Ska vi säga så då? Fint!

    Ååååh,jag blir så arg!!

    PUCKON!
    *morr*

  • Svar på tråden Stå gärna i vägen i rulltrappan - föralldel
  • M C
    Äldre 27 Feb 22:16
    #1

    Men så sur då!
    *fixar kläder mitt i dörren*

  • little­mum
    Äldre 27 Feb 22:18
    #2

    Det är inte bra att stressa, ta ett djupt andetag

  • SunnyB­unny
    Äldre 27 Feb 22:26
    #3

    Oj då;) Bor du i Stockholm? Om inte så skulle du bli galen här på alla människor som är i vägen överallt..hihi. Man får helt enkelt ta allt med ro så störs man inte så mkt;)

  • Ultrav­iolet
    Äldre 27 Feb 22:27
    #4

    Jag håller med - blir vansinnig. Bor i en medelstor stad och folk som är från större ställen har kommenterat detta, att de flesta i denna stad beter sig som de var ensamma i världen. De har inget trängselvett! Särskilt irriterande är det ju nu när man har en stor mage och får slicka butikshyllorna i matbutiken för att någon idiot blockerar 75 % av gången medan de funderar över vilken typ av ketchup de ska ha. Eller ännu hellre. När de på lång väg ser att man är på väg men av någon anledning inte makar på sig utan kan verkar tänka "ha haaa, en höggravid kvinna, det ska bli intressant att se hur hon tar sig förbi mig när jag står såhär och blockerar hennes väg".

  • Äldre 27 Feb 22:28
    #5

    Haha..inge mer koffein där tror jag ..hehe


    Nu säger han mamma
  • Äldre 27 Feb 22:29
    #6

    Förstår precis vad du menar.

  • Malin och Micke
    Äldre 27 Feb 22:29
    #7

    då skulle du varit med mig idag. jag, dumma nöt, tyckte det var en sååå bra ide att åka till ica maxi och stohandla en löningsfredag. 1½ timme tog det att skrapa ihop 7 papperskassar med mat i en affär jag kan utan och innan. var jag ensam? NEJ! det var jag och ytterligare 2 miljoner människor på ica maxi. snacka om att folk var i vägen!!

  • PixieA­pa
    Äldre 27 Feb 22:30
    #8

    Fan vad det retar mig med människor som inte kan KOMMUNICERA.
    Du vet, ett "ursäkta" hade kanske rätt?

  • vackra­starfl­ow
    Äldre 27 Feb 22:33
    #9

    ...och just därför vill jag aldrig bo i Stockholm

    i Helsingborg får man stå hur man vill i rulltrappan och om nån vill gå förbi så räcker det med ett "ursäkta mig".

    hoppas du lyckats lugna ner dig snart, njut av fredagskvällen!

  • Malin och Micke
    Äldre 27 Feb 22:35
    #10

    det där med rulltrappor är märkligt.. om man nu vill gå uppför, varför väljer man då inte trappen som i regel alltid finns brevid rulltrappan?

Svar på tråden Stå gärna i vägen i rulltrappan - föralldel