• vadska­jaghet­adå
    Äldre 10 May 20:51
    5144 visningar
    25 svar
    25
    5144

    e-type världens trevligaste kille??...eh...

    var på seven eleven på stureplan förra året..i kön står jag, min kille plus vår vän...vår vän säger nämen etype!...etype-martin sägerhåll käften eller nåt liknande..otrevligt va de allafall...

    han står längst bak i kön å skriker - ge mig en dosa general..eller nåt märke...hehe kioskkillen säger då- du får allt stå i kön som alla andra!
    skitbra sagt...ok om man blir less de tror jag med på alla människor som ska glo, peka och säga massa saker, men måste man va så otrevlig när nån inte ä otrevlig mot en själv?

    dumma e-type...

  • Svar på tråden e-type världens trevligaste kille??...eh...
  • Äldre 10 May 22:20
    #0

    Konstigt........när jag träffade E-type (iochförsig några år sen) var han supertrevlig. Inte alls störig och väldigt lugn.....

  • vadska­jaghet­adå
    Äldre 10 May 22:34
    #0

    de va säkert en engångsföreteelse,,man kna nite döma nån bara sådär igentligen

  • Buttra­n
    Äldre 17 May 20:26
    #0

    Har hört detsamma (har en syster som är i "branschen"). E-type är tydligen "berömd" för att vara en av kändissveriges största skitstövlar... Trist. Är man en "officiell" person, så borde man försöka behärska sig någorlunda. Om inte annat, så för sitt eget goda ryktes skull... ;)

  • Äldre 17 May 20:30
    #0

    Martin Timell vet jag blir otrevlig när han druckit, min sambo hjälpte till på cityfesten här i stan för nåra år sen, han träffade på Timell i en bar senare på kvällen, där satt han å skräna o skrek, skulle ha allt serverat direkt fast där var hur mycke folk som helst!

    Ja, s.k kändisar....

  • Buttra­n
    Äldre 17 May 20:37
    #0

    Klart dom har ögonen på sig när de är kändisar, och det kan säkert inte vara lätt alla gånger att alltid bli igenkänd på stan etc. Men å andra sidan så har dom ju själva valt det, så...

    Det är ju ungefär samma sak som när en otrevlig och icke-serviceminded person har ett service-jobb. Varför, liksom??? :)

  • Äldre 17 May 20:39
    #0

    Beror kanske lite på situationen...
    E-Type är en trevlig och ödmjuk kille enligt mig och mina bekanta.

  • Äldre 17 May 21:54
    #0

    E-type har handlat i min butik några gånger och han har alltid varit jättetrevlig.

  • Jennie Brunfl­o
    Äldre 17 May 22:01
    #0

    När e-type var här så gjorde han bort sig total. Var en vansinnigt otrevlig och dryg kändis.
    När han inte fick ta med sig en 15-årig tjej in på VIP-festen på Radisson blev han vansinnig och skrek något om att det var en kalleankafestival han hamnat på. (Storsjöyran alltså) Hur han än skrek och levde om fick han inte med sig bruden in.
    Konstigt?! Han är ju superkänd han får väl göra som han vill?

  • vist
    Äldre 17 May 22:14
    #0

    Jag har oxå bara gott att säga om Martin E-type.
    Dom gånger jag träffat honom har han varit hur trevlig som helst och
    lugn som en filbunke, man kan nästa inte tro att det är samma person som står och stuttsar upp & ner & flänger runt på scen.
    Jag skulle inte vilja vara en offentlig person, alla har väl sina dåliga dagar, fast när kändisarna har det eller gör en groda så står det direkt i tidningen.

  • Äldre 17 May 23:03
    #0

    Jag har träffat honom flera gånger och han har alltid varit jätte trevlig och inte alls stöddig. Senast var i och för sig ett par år sedan, men jag kan inte tänka mig att han skulle ha gått igenom en sån total personlighetsförändring. Däremot tycker jag att han är lite töntig och lite väl "raggig" för min smak.

Svar på tråden e-type världens trevligaste kille??...eh...