• Ruggug­glan
    Äldre 11 Apr 17:39
    51420 visningar
    27 svar
    27
    51420

    Svagt på Clearblue- hjälp!

    Jag hade BIM den 9/4. Haft ömma och svullna bröst ett tag. Mått småilla från och till. Inte vågat hoppas för mkt eftersom vi blivit besvikna sedan oktober. Tog ett Clearblue graviditets test i förrgår. Negativt. Tog ett nu- visar ett svagt plus streck. Men inte lika tjockt. I pappret till Clearblue testet står det "Det har ingen betydelse om någon del av plustecknet är svagare eller starkare, resultatet är ändå "Gravid"."

    Någon som haft liknande och varit gravid?
    Vill inte ta ut lyckan i förskott och sedan bli besviken.

  • Svar på tråden Svagt på Clearblue- hjälp!
  • Äldre 11 Apr 17:47
    #1

    Jag vågar mig på ett GRATTIS! {#lang_emotions_sunny}


    Med våren kommer nya färger! camabo.blogspot.com/
  • Ruggug­glan
    Äldre 11 Apr 17:59
    #2

    Tack

  • Ruggug­glan
    Äldre 11 Apr 18:05
    #3

    Ingen som haft liknande?

  • Äldre 11 Apr 18:06
    #4

    Jag hade samma i måndags. I tisdags tog jag ett CB digital och fick GRAVID! Kolla i mitt galleri

  • juna
    Äldre 11 Apr 18:07
    #5

    tror du är gravid. Jag fick så med min son också- ett jättesvagt streck, som var tunnare än kontrollstrecket. Idag, två år senare, fick jag likadant- men min andra graviditet hoppas jag:)! Ska testa imorgon igen för att se om det verkligen är ett pyre på G!

  • Ruggug­glan
    Äldre 11 Apr 18:18
    #6

    Hannasan- Jag har ett likadant streck men svagare.

  • Äldre 11 Apr 18:25
    #7
    SparklingSnow skrev 2009-04-11 18:18:26 följande:
    Hannasan- Jag har ett likadant streck men svagare.
    Grattis! Har fått flera negtester förut, då ser man inte tillstymmelse till streck ju. Att du ser ett streck visar ju på förekomst av hormoner, men halten är inte så hög än. Men du är med allra största sannolikhet GRAVID! Grattis!!!
  • jessic­a90
    Äldre 11 Apr 18:27
    #8

    Hej!
    Har också fått ett svagt plus på clearblue-testet. Gjorde det igår. hoppas att det betyder att jag är gravid =)

  • Äldre 11 Apr 18:28
    #9

    Grattis Jessica!

  • anirah­tak
    Äldre 11 Apr 18:50
    #10
    Hannasan skrev 2009-04-11 18:06:49 följande:
    Jag hade samma i måndags. I tisdags tog jag ett CB digital och fick GRAVID! Kolla i mitt galleri
    Förlåt ts att jag kapar tråden med en egen fråga, men clearbluetestet jag har framför mig ser EXAKT ut så som ditt Hannasan på bilden och då menar jag verkligen exakt till varje färgskiftning.. problemet är bara att inom de första 2-3 minutrarna kunde man enbart urskilja något supersvagt.. Ungefär som en svag skiftning i konturer/färg där plusstrecket ska vara, när ca 10 minuter gått kunde jag om jag verkligen koncentrerade mig se ett streck lika tjockt som det andra..men sambon fick verkligen anstränga sig för att också se det (han har lite sämre syn än mig iofs haha)
    Efter det fortsatte strecket att bli starkare och starkare och tjockare tills det 2h senare såg ut som ditt.. Vad ska jag tolka av det? Positivt el inte? Det första jag såg var ju så ofantligt svagt men nåt var ju där..och sen ökade det alltså i grad vartefter sen.. Och då vet jag ju att allt som kommer senare inte ska räknas med, men med tanke på att det fanns nåt litet där i början innan 10 minter gått, så kan jag ju inte låta bli att tro att det helt enkelt var mitt svaga streck som helt enkelt bara blev starkare..
Svar på tråden Svagt på Clearblue- hjälp!