• Adopmamma

    TV-tips

    Kan tipsa om att det nästa vecka i Stockholm-Arlanda kommer hem ett par som just adopterat. Trodde det var förra veckan då det då stod så på TV3 men fick mail svar idag att det är nästa vecka.

  • Svar på tråden TV-tips
  • Marie IE B

    Tack för tipset, jag har hört från annat håll att det är en Thailandsfamilj vi ska få möta men den personen visste då inte i vilket avsnitt.

  • Hej och Hopp

    Vilken dag och tid går programmet (ka nväl visserligen ta reda på det själv men kan man vara bekväm så )

  • Marie IE B

    Märkligt att de i dagens "inför nästa program" inte visade något om detta, är det bara vi som tycker att det borde varit det viktigaste att förhandsvisa  ;)

  • Adopmamma

    Oj, kanske har de skrivit fel i mailet till mig. Marie IE B, vem har du fått infon ifrån? Känner du paret som ska vara med?

  • Marie IE B

    Nej det stämmer säkert, bara vi som tycker det är så himla intressant kanske så det borde få större plats....
    Nej, jag känner inte familjen men en god vän till mig är bekant med dem.

  • Adopmamma

    Jaha, men då borde ju din goda vänn ha rätt. Kul för dem at tse sina bekanta på TV. Har de samma land?

  • Ethi

    Hahaha, ja det tyckte jag med var konstigt! Visa att det brinner och folk som gifter sig, istället... Blahablaha liksom... Det ska bli spännande att se om det verkligen kommer då, och hur mycket som kommer med!

  • Penapöna

    Jag tyckte också det var konstigt att det inte visades i förhandsvisningen om nästa program. Men kanske är det bara vi i adoptionsvärlden som tycker det är så stor grej. Hoppas det blir ett långt inslag och inte bara några sekunder.

Svar på tråden TV-tips