• benran­gel
    Äldre 31 Aug 20:38
    4361 visningar
    11 svar
    11
    4361

    Golf

    Finns det några golfare här??

  • Svar på tråden Golf
  • knoddm­aker
    Äldre 1 Sep 10:07
    #0

    Now we are talking...

  • Tobbe7­3
    Äldre 1 Sep 22:25
    #0

    Absolut, inbiten men inte galen golfare . Trots att Alice är ett år så har jag hunnit med hela sju rundor i år - golf kan verkligen vara en dyr sport! Hur ofta spelar ni andra?

  • knoddm­aker
    Äldre 2 Sep 10:13
    #0

    Tyvärr hinner jag aldrig spela så mycket som jag varje år planerar... brukar kalla mig för en golfteoretiker. Älskar sporten, men det blir inte så mycket utövande. Sedan att hemma klubben är kvar i värmland gör det inte lättare att komma ut. Blir mest greenfee spel. Och då handlar det om andra prioriteringar. satsar mest på hålla igång intresset för mer speltid i framtiden... När man får med sig knodden ut på banan

  • Pallem­an
    Äldre 2 Sep 23:29
    #0

    självklart! spelar så mycket jag hinner (5 rundor i veckan eller ngt men inte nu sedan Ebba föddes i måndags och nu ska jag bara träna lite till tävlingen på jobbet är den 23sept.

  • SanSir­o
    Äldre 18 Sep 17:51
    #0

    Självklart!
    Golf är ett stort intresse och jag försöker spela så mycket jag bara hinner!

  • knoddm­aker
    Äldre 18 Sep 21:14
    #0

    hmm, efter ha blivit pappa så har jag spelet mer än på länge. men det kanske var för att jag inte spelade något innan killen kom ut. Men när jag kom in igår så var det inte mer än 6 grader ute... snart är det slut för i år

  • KaiN
    Äldre 19 Sep 10:16
    #0

    jeppe visst så spelar man lite golf...

  • fille
    Äldre 20 Sep 12:17
    #0

    självklart lirar man golf, och har gjort så de senaste 11-12 åren. Men nu i år blev det bara 2-3 rundor. Men det var det värt =)
    Ska försöka ta mig ut så mycket det går nästa sommar!

  • skorpi­onen7
    Äldre 20 Sep 15:51
    #0

    Japp, inbiten golfare med många rundor i år. Värre kanske det blir till nästa säsong med småbarn. Men tjejen spelar också så det kanske får bli farmor och farfar som barnvakt lite nu och då

  • Äldre 23 Sep 09:23
    #0

    Här e en golfare till. Skoj att det e fler som kan komma ut och spela fast man blivit farsa. Själv har man 2 töser på 8 o 5 år... Trodde man skulle få mer tid att spela när de blev äldre.. hahahahaha... Hoppas det går för er. Själv har man bara spelat 5 rundor iår. De har ju egna intressen man skall köra till. Friidrott, ridning,Bugg....
    Min klubb e Fjällbacka GK. Vart hör ni hemma?

  • Äldre 22 Jul 09:30
    #11

    Jag bokade Golfpaket Skåne hos The Lodge förra året och tog mitt gröna kort samma år. Spelar helst med familjen några gånger i månaden eller då jag hinner.

Svar på tråden Golf