• längtanstid

    Första året bok!

    Någon som har tips på en "mitt första året bok" där inta allt är uppbyggt enligt mamma , pappa och barn?

  • Svar på tråden Första året bok!
  • Anna å Mel

    hej finns en skitbra på normal förlag som heter Älskade barn, jag har bestlltmen ej fått hem den men gå in å läs om den, verkar kanon... och jag har letat!!!!! :)
    kolla på www.normal.se och sök på titeln, mvh anna

  • Gaytjej

    Anna å Mel - rapportera gärna när ni fått hem den hur ni tycker den verkar vara!

    Normal har ju även boken Baby Bird Universe, någon som har bläddrat i den och kan komma med ett omdöme?

  • Hurtbullarna

    Hej svejs!

    Vi köpte en fin röd bok med ett stort hjärta på på Ordning & Reda med vita sidor. Därefter har vi fyllt i den själva med inspiration från andra "min första bok" böcker. Vi har bland annat skrivit i släktträd där det står mammor, och vi skriver hela tiden mamma och mamma istället för föräldrar. Nu scrappar vi redan och har en del grejer hemma men man kan egentligen bara köpa till lite klistermärken med bebistema så kan man fixa hur fint som helst själva!!!

    Tar inte längre tid än att leta upp en bra bok och sedan fylla i och sen blir den mer personlig efter vad man själva prioriterar. Tror vi har lagt upp bilder på boken i vår blogg www.lillgrodanimagen.blogg.se i typ april eller maj.

    Hoppas ni hittar en fin bok

Svar på tråden Första året bok!