• lilja7­5
    Äldre 7 Jun 16:55
    72833 visningar
    29 svar
    29
    72833

    Spådam Stockholm

    Kan någon rekommendera en bra seriös spådam i Stockholmsområdet?

  • Svar på tråden Spådam Stockholm
  • Skogsf­lickan
    Äldre 12 Jun 23:36
    #1
    +2

    jag gick till en som min chef gått till i 20år. ALLT hon sa om mitt förflutna stämde till 100%, läskigt eftersom INGEN jag känner nu vet ngt om mitt tidigare jag...Hon såg mig o min man samt massa annat. Blev både chockad och imponerad!

    Hon har sin mottagning i gamla stan. maila mig för telenr.

  • Äldre 13 Jun 09:59
    #2

    Denna sida är riktigt bra och de är duktiga http://www.vidasense.com/

  • Wettex
    Äldre 14 Jul 09:05
    #3

    Skogsflickan, kan inte du skicka mig detaljerna om den spådam du hänvisar till?
    Blir jättenyfiken

    /kerstin

  • mm m
    Äldre 14 Jul 15:13
    #4

    Är också intresserad. Berätta gärna mer eller inboxa mig om du vill.

  • ängeln­81
    Äldre 8 Aug 23:35
    #5

    Skogsflickan, skulle du kunna maila till mig kontakuppgifter till denna spådam i gamla stan?
    Maila till min inkorg
    Vore jättesnällt!

  • Äldre 25 Aug 13:24
    #6

    hej skogsflickan vet att det är längesen du la upp den här tråden men ville kolla iallafall om du vet hur man får kontakt med denna spådam du prata på isåfall kan du väl skicka mej ett mail "addebob@hotmail.com"
    tack i förhand 

  • mårten­m1
    Äldre 12 Nov 00:49
    #7

    www.ulricamedium.com Ulrica är jätte bra hon har haft rätt på allt nästan läskigt. första gången jag ringde till henne så gjorde jag det anonymt via en linje som hon jobbade på för något år sedan, sen hittade jag hennes hemsida och bokade sittning där mycket billigare än att ringa till någon tarot linje. Lite ruggigt bra bara hon kunde beskriva hur jag såg ut fast hon inte sätt mig.

  • camill­aham83
    Äldre 13 Feb 16:53
    #8

    Åh skogsflickan, ser att det är väldigt längesedan ni skrev, men kan inte du maila mig uppgifter om spådamen i gamla stan, oerhört tacksam för svar!

    camillahamrin@hotmail.com

    Mvh Camilla

  • Äldre 15 Feb 15:12
    #9

    Varför tror du det finns "seriösa" spådamer? Om de kan se framtiden skulle de vara rika som troll och inte ägna sin tid åt kunder för 500kr per timme.

  • Äldre 8 Sep 10:49
    #10

    Hej skogsflickan, kan inte du maila mig uppgifter om spådamen i gamla stan, oerhört tacksam för svar!
    anja3899@gmail.com
    Mvh

Svar på tråden Spådam Stockholm