• Fru Martne­ll
    Äldre 23 Jun 09:58
    6734 visningar
    12 svar
    12
    6734

    Vad ska man shoppa i London ??

    Snälla hjälp !! Min Familj är i London och ska på shopping stråk i morgon, ge mig tips på vad jag ska säga åt dem att köpa med till mig !!

    Typ om det är billigt med parfym, några spec märken som är billiga m.m.

    Vill ha massa tips då jag själv inte kan komma på något !!

  • Svar på tråden Vad ska man shoppa i London ??
  • Äldre 23 Jun 10:03
    #1

    primark på oxford street kan jag rekommendera. en hel del skit men en massa bra också! dom har billiga cashmere tröjer
    parfym - samma som här. såvida man inte gillar billiga parfymer på Boots (typ apotek och smink affär) men det finns ju här med. annars är det samma priser.

    vad exakt vill du ha? parfym kan du lika gärna köpa här och vad jag vet är inte taxfree så mkt billigare.

  • Äldre 23 Jun 10:03
    #2

    I början på Oxford street ligger Primark. Jag älskar den affären! Det finns allt... Skor, smycken, kläder, heminredning m.m. Det bästa är att det är billigt!! Jag köpte fina kläder och skor för ca 50-100 kr/plagget. Kvaliteten är kanske inte den bästa men jag byter gärna min garderob ofta så för mig är Primark toppen!!!

  • Äldre 23 Jun 10:05
    #3

    eller hur! köpte massa £1 trosor och sånt och kläder som har hållt ända sen oktober ;)
    dotothy perkins är ganska billigt likaså New Look (över gatan från Primark)

  • Fru Martne­ll
    Äldre 23 Jun 12:51
    #4

    puff

  • Äldre 23 Jun 12:52
    #5

    men vad vill du ha för typ av saker?

  • Airlee
    Äldre 23 Jun 12:54
    #6

    Kan skriva under på Primark och även New Look om det är billiga saker du vill ha, fyndade en massa söta små partyväskor på New Look när jag var där sist. Det kanske kan vara något om du gillar väskor, jag gillar att ha mååånga att välja på och det blir ganska dyrt om man bara köper i Sverige.

  • Fru Martne­ll
    Äldre 23 Jun 12:58
    #7

    Jag är sugen på märkes varor !!

    om det finns snygga kopior ? Gucci, Lv, Chanel *antar att det inte gör det* Ja jag vet inte helt ärligt.. Är höggravid så kläder går lite bort..

    Har aldrig varit i London själv..

  • Airlee
    Äldre 23 Jun 13:06
    #8

    Fru Martnell skrev 2009-06-23 12:58:40 följande:


    Jag är sugen på märkes varor !! om det finns snygga kopior ? Gucci, Lv, Chanel *antar att det inte gör det* Ja jag vet inte helt ärligt.. Är höggravid så kläder går lite bort.. Har aldrig varit i London själv..
    Har sett kopior i mindre affärer och på marknader men jag vet inte om kvalitén är bättre eller sämre i London än någon annanstans för jag har aldrig tittat så noga på dem... tycker inte att du ska köpa kopior, satsa hellre på snyggt och äkta även om det är av ett billigare märke.
  • Äldre 23 Jun 13:14
    #9

    kopior finns överallt som Airlee säger, på marknader och så meeeen de jag har sett är såååå fula saker och ibland kanske det står 'sanel' istället för chanel eller adodas istället för adidas....jag skulle också satsa på kläder som inte finns här.

  • Airlee
    Äldre 23 Jun 14:32
    #10
    SuzR skrev 2009-06-23 13:14:12 följande:
    kopior finns överallt som Airlee säger, på marknader och så meeeen de jag har sett är såååå fula saker och ibland kanske det står 'sanel' istället för chanel eller adodas istället för adidas....jag skulle också satsa på kläder som inte finns här.
    Ska satsa på en "Sanel" nu till hösten.
  • Äldre 23 Jun 14:37
    #11

    ha ha hi hi ha ha ho:)
    och jag ska ha 'noke' skor

  • Pretty­Girl
    Äldre 23 Jun 20:54
    #12

    Top Shop, underkläder/vardags och-finkläder, underbart att handla där!

Svar på tråden Vad ska man shoppa i London ??